-Az elkövetkező napokban a képességeitek erősítésével fogunk foglalkozni. Ha meg szeretnétek szerezni az engedélyt, miszerint ideiglenesen használhatjátok erőiteket, akkor mindenképp kell még jó sok fejlődés. A mai napra miénk ez a gyakorló helység, itt azt csinálhattok amit akartok. A feladat lényege az lesz, hogy kitaláljatok legalább kettő olyan kombinációt vagy taktikát, ami a végső esetben is felhasználható. És ha esetleg úgy gondoljátok, hogy valamit változtatnátok a hősruháitokon, akkor menjetek el a Támogató szakosokhoz, majd ők segítenek nektek ebben. -Vázolta fel a helyzetet Aizawa tanár úr.
Az elmúlt három nap éjjel-nappal edzettünk. Hol kint a szabadban, hol az iskolán belül, de mindig volt valami.
A mai feladat nekem meg se fog kottyanni. Igazából az egyiket már tudom, hogy mi lesz az.
Emlékeztek arra, amikor elraboltak engem és Bakugot? Szerintem nem kell részleteznem az ott történt incidenst, amikor fekete lett a szemem. Nos igen, az egyik taktikai tervem az, hogy valamin felidegesítem magam, és akkor sokkal erősebb vagyok. Lehet ez így kicsit hülyén hangzik, de legalább hatásos.
A másikat pedig még nem tudom, de a négy elemmel nem lehet olyan nehéz kitalálni egyet, nem?
Egész nap erre fókuszáltam, míg nem ki nem pattant a fejemből egy tökéletes terv. Ha a víz és a tűz sugarakat az ellenfél köré "fonom" akkor ő nem tud kiszabadulni, és addig én el tudok menekülni. Igen, ez tökéletes lesz.
A következő nap szombat volt, amikor is nem volt semmilyen edzésünk sem, szóval úgy gondoltam, hogy meglepem a többieket. Reggel hatkor kibújtam Shoto mellől, beraktam a fülesemet és egy jó kis lejátszási lista mellett nekifogtam a házimunkáknak. Alapvetően szét van osztva, hogy ki mit csinál, de most úgy gondoltam, hogy szabaddá teszem a délutánjukat. Szépen felmostam, letöröltem a port, elmosogattam a koszos tányérokat/poharakat, és még a szennyest is kimostam és szépen összehajtogattam.
Mire ezekkel kész lettem, az óra hetet ütött, szóval elugrottam a közeli kisboltba és bevásároltam pár dolgot a reggelihez.
Miután hazaértem, még nem akartam elkezdeni a reggelit, mert mire felkelnek addigra kihűlt volna, szóval helyette sütöttem egy jó kis sütit.
Tíz óra táján úgy döntöttem, hogy, nekikezdek a reggelinek, hiszár lassan kéne jönnie az embereknek. És igazam is lett.
Először Jirou, majd Tokoyami, Sero és így sorjában jöttek le az emberek. Mire mindekinek megterítettem és kikészítettem a reggelit, már az egész osztály lent volt.-Te tényleg csináltál nekünk reggelit?-Nézett rám csillogó szemekkel Denki-Igen, mint láthatod Pikachu! Rántottát csináltam, remélem mindenkinek jó lesz-Fordultam a többiek felé, akik csak hevesen bólogattak-Köszönjük szépen Ayumi a reggelit! Ez egy nagyon kedves gesztus!-Hadonászott a levegőben Iida-Köszönöm. Ja és a házat is kitakarítottam, szóval senkinek sincs semmilyen házimunkája-Dobtam le a konyharuhát-Meg van süti is, de azt csak később, még kicsit pihennie kell-Tettem hozzá-Mióta vagy fent?-Kérdezte Tokoyami, miközben leült az asztalhoz-Hat óta-Válaszoltam egyszerűen-Te képes voltál szombaton reggel hatkor felkelni?-Ámult Mina-Igen, igen-Bólogattam nevetve-Becsüld meg őt Todoroki! Nagyon értékes lány. Szerintem rajta kívül az ég világon senki nem kel fel reggel hatkor azért, hogy rendet rakjon és csináljon reggelit húsz fő részére-Szállt be a beszélgetésbe Uraraka is-Szerencsés vagyok-Mosolyodott el és egy csókot nyomott a számra-Jól láttam? Todoroki tud mosolyogni?-Tátotta el száját Kirishima-Nem hiszed el, de még nevetni is-Kuncogtam-Na gyertek, reggelizzünk-Invitáltam mindenkit az asztalhoz, ahol később el is fogyasztottuk a rántottát.
-Most mit fogunk csinálni egész nap?-Nyöszörgött a kanapén Mina-Ja, én unatkozok-Szólalt meg Hagakure, mire a fél társaság nagy bólogatásokba kezdett-Csapjunk egy grill partyt-Vetettem fel az ötletet, ami felkeltette pár ember érdeklődését-Ez jó ötletnek tűnik, benne vagyok-Kelt fel a kanapéról Momo-Rendben, akkor, legyen úgy, hogy én és Shoto elmegyünk bevásárolni hozzá, ti pedig szétosztjátok a munkát. Kellene rakni egy tábortüzet, hogy legyen hol sütnünk, kitakaríthatnátok az udvart és szerintem még a medencét is, van olyan meleg, hogy fürödjünk benne. Maradt még pár darab süti, de ha gondoljátok lehet sütni még valamilyent, ahhoz szerintem minden hozzávaló van-Magyaráztam a dolgokat, amibe mindenki beleegyezett.