Původně jsem tohle sem vůbec přidávat nechtěla, protože to nemá nic společného s příběhem. Ale momentální situace tomu nedává jinou šanci..Chci Vás jen upozornit, že to číst nemusíte. Jsou to jen mé pocity, které jsem se rozhodla vložit na papír.
Jak určitě všichni z Vás ví, Zayn opustil skupinu. Myslím, že nejsem jediná, koho to dost zasáhlo. Má nejoblíbenější skupina se rozpadla..Vím, že mnoho z Vás si teď bude říkat, že se nerozpadli, ale pro mě ano. Protože One Direction bez Zayna Malika není One Direction. Myslím, že se budu opakovat, protože jsem něco podobného psala do komentářů na onedirection-ff.blog.cz..
Nikdy jsem je neviděla. A vždycky jsem si říkala, že není kam spěchat. Že je uvidím, kdy budu chtít. Že si prostě našetřím peníze a jednou se na jejich koncert dostanu. Já ale nechtěla na normální koncert. Chtěla jsem do zákulisí. Vidět je. Poznat jací doopravdy jsou. Teď už vím, že by mi klidně i stačilo vidět je na tom koncertě z povzdálí, protože bych z toho měla aspoň nějaký zážitek. Ale čas se holt nezastaví. Myslím, že jste si určitě všimli i toho jak se kluci změnili. A to hodně. Změnili i svůj žánr v hudbě. Ale to mi nevadí, jelikož miluju 1D i s hudbou jakou vytvářejí. Vím, že prostě jednou dospět museli. Ale takhle radikálně? Vždyť se z těch veselých, bláznivých kluků, stali smutný náhražky One Direction. Kdy se tohle sakra stalo? Ano chápu, že je to vyčerpává. Já sama bych tohle asi nezvládla a za to je strašně moc obdivuju, co všechno dokázali..
Překousla jsem to a řekla si, že prostě i přesto všechno je platonicky pořád miluju a prostě je jednou uvidím a splním si tak i své tajné touhy, které většina z nás vkládá do svých povídek. Než se ale stačím otočit, vše jde do háje. Zayn odchází a s tím padá i můj plán vidět One Direction osobně. Protože tohle NENÍ One Direction. Já nechci vidět 4 kluky, který jsou úplně dokonalý a umí zpívat. Já chci vidět těch 5 Bohů, kteří mi změnili život..A nechápu holky, které chodí na jejich koncerty jen kvůli jednomu z nich. To není True Directioner..I přesto všechno bych jim chtěla pomoct a podporovat je, protože to oni jsou Ti, díky kterým pořád věřím, že dokonalost existuje..<3
Budu ráda, když napíšete svůj názor. Je to totiž mnohem lepší, než se tím užírat a držet to v sobě..
ČTEŠ
HE'S BACK
Fiksi PenggemarSledoval mě svýma rudýma očima, jako bych byla jeho kořist, kterou si za chvíli naservíruje k večeři. Má mysl křičela, ať utíkám, ale nohy stály pořád na místě. Jakoby mě někdo přilepil k zemi. Nemohla jsem se hnout, jak jsem byla paralyzovaná jeho...