EĞER 18 YAŞINDAN KÜÇÜKSENİZ GEÇMİŞE DÖNÜŞ KISMINI OKUMAYIN. KENDİ PSİKOLOJİNİZ İÇİN DİYORUM. OKUMAZSANIZ PEK BİR ŞEY KAYBETMEZSİNİZ.
19. BÖLÜM;
"Defne, benimle gelebilir misin? Seninle bir konu hakkında konuşmak istiyorum." Dediğinde tek kaşım havalandı.
Hangi konu hakkında konuşacaktı acaba benimle?
"Tamam." Diyerek ayağa kalktığımda kantinin çıkışına ilerledi ben de peşinden gittim.
Acaba ne konuşacaktık? Hadi hayırlısı olsun bakalım.
Arka bahçeye çıktığımızda çok ilerlemeden hemen durup bana döndü.
"Adar ile tanışıyor musunuz?"
Hemen konuya girdiğinde tahmin ettiğim şey olmamasın istedim. Şimdi gelip ondan ayrıl o benim tarzı ergence tavırlara girerse sinirlenirim ama ben.
"Evet." Dediğimde derin bir nefes aldı.
"Dün akşam konuşmalarınız bize kadar geldi. Siz sanırım birbirinizi seviyorsunuz. Ben o akşam tavırlarımdan dolayı seninle konuşmak istiyorum."
Kaşlarım havalandığında derin bir nefes alıp başımı salladım.
"Dinliyorum." Dediğimde burukça tebesüm etti.
"Ben Adar'ı çocukluğumdan tanırım aynı şekilde sizinkileri de. Ben çocukken Adar'a aşıktım am o beni hiçbir zaman hoşlanılacak biri olarak görmedi. Sana burada 'o benim, ondan uzak dur yoksa canını yakarım' tarzı cümleler söylemeyeceğim şükür o kadar ergen değilim. Delirmediğim sürece bundan sonra bu tarz cümleler duymazsın benden ya da seninle kavga etmeye de kalkışmam. Sadece mâdem birbirinizi seviyorsunuz korkma aranızda parazit olmam. Bunu söylemek istedim. Şimdiden mutluluklar dilerim size." Dedikten sonra kızarmış gözleriyle hızla yanımdan uzaklaştı.
Az önce ne oldu?
Ve bunu söyleme gereğini neden duydu?
Zil çaldığında derin bir nefes alıp okula doğru ilerledim.
👨👩👧👦👨👨👦👦
Eve geldiğimde gergince ellerimi birbirine sürttüm ve içeri girdim.
Salona geçtiğimde bütün aile üyelerinin orada olduğunu gördüm.
"Anne, baba. Gidelim." Gergince konuştuğumda kaşları çatılmıştı.
"Niye bu kadar gitmek istiyorsun kızım? Bizim bilmediğimiz bir şey mi var?" Babam konuştuğunda derin bir nefes aldım.
"Sizin bilmediğiniz çok şey var baba. Lütfen gidelim bir an önce."
Başlarını sallayıp ayağa kalktılar. Diğerleri de ayağa kalktığında başımı salladım.
"Annem ve babamla gitmek istiyorum sadece." Bana tuhaf bir şekilde baksalar da arkamı dönüp evden çıktım.
Annem ve babam yanıma geldiğinde arabaya bindik ve onların evine gittik.
Apartmanın kapısının şifresini girdiğimde değiştirmedikleri için açılmıştı. Onların dairesinin önüne geldiğimde içerden gelen kahkaha seslerini duymuştum.
Kapıyı çaldığımda bir sessizliğin ardından kapı açılmış ve o kadını gördüm. Annem sandığım kadını. Ayşe'yi.
"Ne işiniz var burada?" Sesi sert çıktığında duygusuz bir şekilde ona baktım. Aynı öncekiler gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufak Tefek Karışıklıklar (Tamamlandı)
Humor17 yıl önce yapılan bir hata iki ailenin hayatını zehir etmişti. 17 yıl önce olan karışıklık sonucu iki aile mutlu olamamıştı. 17 yıl önce karışan kız çocuklarından birine ailesi çektirmiş ötekisi de ailesine çektirmişti. Peki ya karışıklık olduğu...