36. BÖLÜM

17.9K 1.1K 341
                                    

36. Bölüm;

Asansör kata geldiğinde indim ve odama girip kapıyı kapadıktan sonra Ares'in ne diyeceğini beklemeden o cümleyi söyleyip telefonu kapadım.

"Bugün sorduğun soruya gelirsek eğer. Soruyu yılbaşı gecesi cevaplayacağım. Kendine iyi bak."

2 HAFTA SONRA...

"Bunlar ne? Bu notlar ne? Sırf derslerinize iyi çalışıp yüksek not alacağınıza dair söz verdiğiniz için yılbaşı kutlaması yapmaya karar verdik ve bir yerde rezervasyon yaptık ama buna rağmen şunlara bakın. Biz böyle anlaşmadık bu notların hâli ne? Bana cevap verin." 

Babamın sinirle bağırışıyla yutkundum. 

Yani biz de her öğrencinin arada yapabildiği gibi birkaç düşük not almıştık, ne olmuş yani?

" Fizik 45, biyoloji 40, matematik 50 , Allah'tan bir kimyan yüksek Defne o da 70. Erim ve Emir sizin de geri kalır yanınız yok hiç Defne'ye gülmeyin. Maşallah geçtiğiniz ders sayısı yaşınızın çeyreği bile değil ikinci notlarınızda." Babam sinirle söylenmeye başladığında dudağımı ısırdım. 

Sıçmıştık değil mi? Evet , evet hem de büyük sıçmıştık.

" Ama babacım genel olarak baktığımızda bütün derslerden geçtik." Dediğimde babam sinirle bana baktı. 

"Baba söz ikinci sınavlara çok çalışıp çok yüksek alacağız, diyen de sizdiniz ! Defne sizin yüksek not anlayışınız bu mu?" 

Babam sinirle bana bakarak konuştuğunda yutkundum. 

"Ders çalışmadınız ki. Şurası güzelmiş , burası güzelmiş, şuraya rezervasyon yaptırın diye başımızın etini yiyip yer aramaktan başka hiçbir şey yapmadınız geçen hafta. Sınav haftanızda da aynı şey." Bu sefer annnem konuştuğunda tekrar yutkundum. 

"Size ceza yılbaşı kutlamasına gelmeyeceksiniz. Siz üçünüz evde tek başına kalacaksınız. Anladınız mı?!"

Gözlerim kocaman olmuş şekilde babama bakarken yutkundum. Hayır, olamazdı bu!

O yılbaşı kutlamasında Ares de olacaktı ve benim orada olmam lazım.

"Baba olmaz " 

Sözümü kesip konuştu

"Bunu bize söz vermenize rağmen sözünüzü tutmamanıza ceza olarak görün ve hayır hiçbir itirazınızı kabul etmeyeceğim. Cevabım belli evde kalacaksınız!" Dediğinde dişlerimi sıktım. 

Resmen kendi ayağıma sıkmıştım?

"Baba yapma. Bak söz ikinci dönem çok çalışacağız." Ben konuştuğumda babam yüzüme tip tip bakıp güldü.

"Dalga mı geçiyorsun benimle? Aynı şeyi ikinci sınavlar için dediniz ama gördük. Hayır, gelmiyorsunuz." Babam sinirle gülerek konuştuğunda ayağa kalktım.

"Nereye?"

Annem hemen konuştuğunda ona baktım.

"Odama." Dedikten sonra hiçbir şey demelerini beklemeden salondan çıktım.

Yarın yılbaşı gecesiydi ve mükemmel bir şekilde ben yarın kutlama yapılacak yere gidemiyordum.

Odama girip kapımı kapadıktan sonra kendimi yatağıma attım. Yastığımı elime alıp yüzüme bastırdım ve çığlık attım.

Uzun süre sonra ilk defa bir şeye bu kadar heves etmiş ve istemiştim ama her zamanki gibi onun da önüne engel çekilmişti.

Yatakta sırt üstü yatıp tavanıma bakarken derin bir nefes aldım.

Ufak Tefek Karışıklıklar (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin