48. BÖLÜM

10K 873 266
                                    

48. Bölüm;

Lodos'tan;

Ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuş ve şişmiş annemi gördüğümde kaşlarım iyice çatıldı.

"Anne ne oluyor?" Dediğimde gözleri elimdeki pusetin içindeki Asel'e düşmüş ama hiçbir tepki vermeden geri gözlerime çıkmıştı.

"Gürkan. Gürkan Defne'yi kaçırdı oğlum."

KUZEY'DEN
DEFNE'NİN KAÇIRILMA HABERİNİ ALMADAN YARIM SAAT ÖNCE;

İçime çöken huzursuzlukla derin bir nefes alıp yerimde kıpırdandım.

"Bir şey mi oldu?" Başını omzuma koymuş bir şekilde benimle film izleyen Zeynep konuştuğunda tekrar derin bir nefes aldım.

"Güzelim beni bu film hiç sarmadı hem içime sıkıntı da çöktü. Çıkalım mı?" Dediğimde başını omzumdan kaldırdı ve salladı.

Sinema salonundan çıktıktan sonra Zeynep bana döndü. 

"Sahile doğru yürüyelim mi? İster misin?" Dediğinde başımı onaylar manada salladım. 

Sanırım deniz havası almak bana iyi gelirdi. 

Sessiz sakin bir şekilde 5-10 dakika içinde deniz kenarına gelmiştik. Banklardan birine oturduğumuzda başına göğsüme yasladı. 

İçimdeki sıkıntıyı dağıtmak için yapmayı en sevdiğim şeylerden birini yapmaya karar verdim yani Zeynep ile uğraşacaktım.

Kafasına biraz çenemi sürttüğümde yerinde kıpıdanıp bana baktı. 

"Bir şey mi oldu?" Dediğinde sırıtıp çenemi yanağına sürttüm. Yüzünü buruşturup geri çekilse de alttan alttan gülümsüyordu. 

"Ya Kuzey kaç kez söyleyeceğim. Sakalların çıkmışken yanağını bana sürtme. Canım acıyor."Dediğinde sırıttım. 

"Tamam. eve gidince Defne'ye söylerim sakallarımı keser şu iki ayda yaptığı gibi." Söylediğim şeyle kaşlarını çattı. 

"Oh, anca Defne'yi kullan zaten." Homurdanarak konuştuğunda sırıttım. 

"Kıskandın mı yoksa?" Dediğimde gözlerini devirdi. 

"Yok daha neler Kuzey. Kardeşinden seni kıskanacak biri gibi mi duruyorum oradan?" Dediğinde tebessüm edip iki elimi de yanağına koydum. 

"Hayır daha çok artık uyandığımda ilk yüzünü görmek, aynı yastığa baş koymak istediğim , bize benzeyen veletlerin dolaştığı o evin anne babası olduğumuza dair hayallerimdeki o eşsiz kadın gibi duruyorsun." Dediğimde gözlerini kırpıştırdı. 

Evlilik teklifinin böylesi görülmedi. Yine mükemmelim. 

"Peki o kadın olmak ister misin?" Dediğimde yutkundu. 

Gözlerinde gördüğüm belirsizlik ile titrekçe nefes aldım. 

Hay ben böyle işin ya. Daha sevgili olalı 2 ay oldu kız da hemen üzerime atlayacaktı ya evet diyerek. Salak Kuzey. 

Hemen çevirmeliyim bunu. Aklıma gelen şeyle sırıtıp yanaklarına koyduğum ellerimi birbirne yaklaştırarak yanaklarını sıkıştırdım ve dudaklarının büzüşmesini sağladım. 

Haline kahkaha atıp geri çekildiğimde kollarıma vurdu. 

"Bak ya bir de dalga geçiyor!" Dedikten sonra hafifçe sırıttı. 

Ufak Tefek Karışıklıklar (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin