Özel Bölüm (2)

7.2K 536 91
                                    

2 SENE SONRA;

"Ne demek sıkıyor? Nasıl sıkıyor? Sana bak giremeyeceksin içine bu kadar yeme demiştim Defne!" Dedikten sonra Zeynep yengem koluma vurduğunda alt dudağımı sarkıttım.

Ne mi sıkıyordu? Gelinliğim...

Evet Ares ile sonunda evleniyorduk ve 2 aydır arayıp en sonunda bulduğum ve bedenime göre düzenlenen gelinliğim bana olmuyordu. Asıl felaket ise düğün 1 hafta sonraydı ve gelinlik ünlü bir stilistin ürettiği başka bedeni olmayan bir gelinlikti.

Bizim büyük ısrarlarımız sonucunda gelinliğin modelini bozmadan bedenime uydurmuştu.

Biri beni yengemin gazabından kurtarsın yalvarırım!

"Ya yenge ben de size 'bakın ben kilo alırım bu bedenime göre yapmayın stresten yemeğe vurdum ben' demiştim!" Dediğimde sinirle güldü.

"Zaten senin bedeninden 1 beden büyük yapmıştık Defne. 1 ayda nasıl iki beden büyüyebilirsin?" Hayıflanır gibi konuşan Ezgi yengeme baktım.

"Elalemin stresi heyecanı yemek yedirmez sen homili gırtlak yedin. Dedim sana o kadar bak daha az ye gelinliğe giremeyeceksin diye." Annem de söylendiğinde yerimde hafifçe ayaklarımı yere vurdum.

Bana karşı ittifak kurdular resmen. Hainler! 

"Ya ama oturup ağlayayım mı? Ne yapayım, ne yapayım?" Dediğimde Zeynep yengem gelinliği yapan ablaya yani Havin hanıma döndü.

"Havin hanım biliyorum kızacaksınız fakat biraz daha gelinliği büyütme şansımız var mı 1 hafta içinde?" Dediğinde Havin hanım elini çenesine götürüp üzerimdeki gelinliği inceledi.

"En fazla 1 beden büyütebilirim. 1 hafta içinde de Defne ne yap et 1 beden küçül." Havin hanım bana bakarak konuştuğunda ofladım.

"Ne yapayım aç mı kalayım?" Dediğimde annem koluma vurdu.

"Evet aç kal , spor yap ama zayıfla yoksa korseyle nefes alamayacak kadar sıkıştırırım seni ama her halükarda o gelinliğin içine girersin." Dediğinde yüzümü buruşturdum.

Anne gazabının kapıları açıldı anlaşılan. 

"Neyse Havin hanım siz de benim düğünüme gelir misiniz?" Derken çantama ilerleyip Havin için getirdiğim davetiyeyi çıkardım ve ona uzattım.

"Gelirim ama bana hanım demenize gerek yok." Gülümseyerek konuşurken elimden davetiyeyi aldığında tebessüm ettim.

Çok güzel ve tatlı bir kadındı he bir de taş gibiydi ya.

"Ama benim dibimden ayrılmayan bir tane korumam var. Onunda gelmesi sıkıntı teşkil eder mi?" Dediğinde gülümsedim.

"Yok sorun olmaz. Gelebilir."  Dediğimde başını salladı.

"O zaman emin ol düğününe gelmek için elimden gelen her şeyi yapacağım Defne ama ilk önce düğününde giyebileceğin bir gelinliğin olması için elimden gelen her şeyi yapmalıyım. Hadi çıkart da bir an önce başlayayım." Gülerek konuştuğunda başımı salladım ve üzerimdeki gelinliği çıkartıp normal kıyafetlerimi giymek için devasa büyüklükte olan kabine girdim.

Üzerimdeki gelinliği çıkartıp kendi kıyafetlerimi giydim ve kabinden çıktım.

"Tekrardan teşekkür ederiz Havin hanım." Annemin dediği şeyle Havin abla başını olumsuz manada salladı.

"Hem teşekküre hem de hanım demeye gerek yok." Dediğinde annem tebessüm etti.

"İyi günler o zaman. Gidelim biz." Zeynep yengem konuştuğunda herkes başını salladı ve moda evinden çıkıp arabaya bindik.

Ufak Tefek Karışıklıklar (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin