11. BÖLÜM;
"O zaman eğer ben kazanırsam ,ki eminim ben kazanacağım, sen de benim kapıma köle olup seni affedene kadar her dediğim şeyi yapacaksın Erim." Dediğimde yutkundu.
Sırıttım ve boks pistine ilerleyip çıktığımda Erim elindeki bandajla geldi, benimkileri bana uzattığında aldım.
"Yardım ede-" cümlesini bitirmesine izin vermeden sağ elime hemen bandajı bağladığımda kaşları havalanmış bana bakıyordu.
"Kendimden emin olmasam sence sana meydan okur muyum Erim?" Gözlerinin içine bakarak konuştuktan sonra sol elime de bandajı bağlayıp ona baktım.
"Kural var mı?" Diye sorduğumda sırıttı.
"Yok."
"İyi, sen bilirsin. Ama mızıkçılık yapacaksan kural koyalım."
"Ben mızıkçılık yapmam ama senin yapmayacağından emin değilim. Asıl sen mızıkçılık yapacaksan kural koyalım güzelim. Kapışmamız bitince tırnağım kırıldı , canım yandı, yenildim diye ağlama da." Dediğinde dilimi dudağımda gezdirdim ve güldüm.
"Kimin ağlayıp ağlamadığını göreceğiz." Konuştuğumda yarım ağız sırıttı.
"Aynen." Dediğinde ellerine bandajı sarmıştı.
Ellerimi birbirine sürtüp biraz ısınma hareketi yaparken o da ısınma hareketleri yapmaya başladı.
"O zaman başlayalım." Boynumu esnettikten sonra konuştuğumda başını salladı ve yerinde hafif hafif zıplamaya başladı.
Sol ayağımı öne atıp sap ayağımı geriye attım ve ellerimi yumruk yapıp çenemin altına yakın yerde tuttum.
Hafif zıplaya zıplaya çevremde dönerken hareketlerini kestirmek amaçlı yerimde hafif zıplarken onu izledim.
"Ne oldu Defne?" Dediğinde sırıttım.
"Bir şey olduğu yok." Dedikten hemen sonra sol ayağımı iyice yere bastıktan sonra sağ bacağım ile sol tarafımda olan Erim'e dönerek tekme attım.
Ayağım tam burnunun ucundan geçerken şaşkınca bana baktı. Bilerek vurmamıştım. Bu onun için bir tehditti.
"Tehdit ha?" Tek kaşını kaldırarak soru sorduğunda güldüm.
"Evet, bir sorun mu var?" Dediğimde bana doğru hareket yaptı ve sol kolumu tutmaya yeltendiğinde eline yumruk attıktan sonra hemen geri gittim.
Dudağını yalayıp gözlerini kıstığında aniden üstüne yürüyüp kendisine korumasına izin vermeden seri şekilde karnına yumruk attım.
İnleyerek yere eğildiğinde derin bir nefes aldım.
Oh , içimin yağları eriyor. Oh olsun!
Eğikken aniden belimden tutup beni yere attıktan sonra üstüme çıktığında gözlerimi kıstım.
"Pes mi?" Dediğinde güldüm.
"Hemen mi?" Diyip bacaklarımı seri şekilde hareket ettirdim ve dengesini bozup yanıma düşmesini sağladıktan sonra ayağa kalktım.
Erim de hemen ayağa kalktığında ellerini aynı benim gibi yumruk yaptı ve karşıma geçti.
Sanırım artık beni ciddi bir rakip olarak görüyordu.
Eh iyi, maça renk geliyordu desenize.
Sağ yumruğunu bana doğru savurduğunda yere eğilip yumruğundan kurtuldum ve elini tutup çevirdikten sonra arkamı döndüm ve omzumun üzerinden kolunu tutarak Erim'i yere fırlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufak Tefek Karışıklıklar (Tamamlandı)
Humor17 yıl önce yapılan bir hata iki ailenin hayatını zehir etmişti. 17 yıl önce olan karışıklık sonucu iki aile mutlu olamamıştı. 17 yıl önce karışan kız çocuklarından birine ailesi çektirmiş ötekisi de ailesine çektirmişti. Peki ya karışıklık olduğu...