49. Bölüm;
Hepimiz arabalardan inip hızla depoya doğru ilerlerken duyduğumuz bir el silah sesiyle olduğumuz yerde durduk. Bir el silah sesinin etkisini atlatamadan bir tane daha silah sesi duyduğumuzda korkuyla nefeslerim hızlandı ve korkuyla dudaklarımdan tek bir kelime döküldü.
"Abla?"
DEFNE'DEN
KAÇIRILDIKTAN SONRA;Gözlerimi duyduğum sesler ile araladığımda görüş açıma Alya girdi.
Hadi canım! Bu kliniğe kapatılmıştı. Ne alâka?
Ulan bir dakika beni Gürkan kaçırmıştı şu an karşımda Alya var. ASIL BU NE ALÂKA?
"Günaydın." Alya yüzüme deli gibi bakarak konuştuğunda kaşlarımı çattım.
Korkuyorum ama umrumda da değil gibi ya. Neyse ne yaşadığımı bilmiyorum şu an.
"İlda!" Ares'in bana bağırışıyla o tarafa baktım.
Lan o da kaçırılmıştı.
Vay şerefsizler ikimizi de iyi paket yapmışlardı ha.
Ulan bir dakika. Ares bana uzun süre sonra İlda dedi.
Ay özlemiştir ikinci adımı kullanmayı ya.
"Efendim." Tebessüm ederek yüzüne baktığımda derin bir nefes aldı.
Ben salağım herhalde ya da Gürkan'ın beni bayıltmak için koklattığı şey yan etki yaptı yoksa benim şu anki mallığımın ve sakinliğimin bir açıklaması olamazdı.
Hani kaçırıldım ben hem de Gürkan tarafından. Ölebilirim, tecavüze uğrayabilirim ki seve seve yarım bıraktığı işe devam eder ama şu an aşırı sakinim.
Sebep?
Hemen söylüyorum. Çünkü malım.
Aman yaaaaa bu zamana kadar taktık da ne oldu?
Yok ben delirdim kesin.
BUNUN BAŞKA AÇIKLAMASI OLAMAZ ÇÜNKÜ.
"İyi misin?" Ares bana bakarak konuştuğunda gözlerinden ayıramadığım gözlerimi kırptım.
"İyiyim. Bir şeyim yok. Sen?" Dediğimde tebessüm etti.
"Sen iyiysen ben daha iyiyim." Dediğinde yutkundum.
Ulan şu durumda da adam düşürmezsin ya. Şu durumda da olmaz ya. Defne sen de şu durumda elenmezsin ya!
"Kesin sesinizi!" Alya'nın kulağımın dibinde o cırtlak sesiyle bağırması yüzümü buruşturmama sebep oldu.
Öf, gerçek hayata döndüm. Ben ne güzel Ares ile flörtleşirken mutluydum. Tamam uçuk bir anda flörtleşiyorduk ama iyiydi niye giriyorsun araya parazit şey!?
"Oooooo uyuyan çakma prenses uyanmış." Gürkan'ın o mide bulandırıcı sesi kulağıma dolduğunda yüzümü buruşturdum.
Iyyy şimdi bir de bunların o boktan yüzlerine ve seslerine mi katlanmak zorunda kalacaktık?
En kısa yoldan ölüm nasıldır? Enter.
Ay pardon Google dedeye soracaktım.
Dur lan soramıyorum ellerim bağlı.
Tamam bu mallığı bir kenara atıp size nasıl bir durumda olduğumuzu anlatıyorum.
Şu an şu Wattpad'de iyi kızların kötü çocukları tehdit edilmek için kötü adamlar tarafından kaçırıldıkları depo tarzı bir yerdeydik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufak Tefek Karışıklıklar (Tamamlandı)
Humor17 yıl önce yapılan bir hata iki ailenin hayatını zehir etmişti. 17 yıl önce olan karışıklık sonucu iki aile mutlu olamamıştı. 17 yıl önce karışan kız çocuklarından birine ailesi çektirmiş ötekisi de ailesine çektirmişti. Peki ya karışıklık olduğu...