43. BÖLÜM

14.8K 912 275
                                    

43. BÖLÜM;

"Yarın çok eğleneceğiz." Emir bana tebessüm ederek bakarken benim duyacağım şekilde konuştuğunda ona baktım.

"Evet." Diyip göz kırptıktan sonra sırıttım.

Yani inşallah güzel geçerdi yarın.

Annem hepimize gülümseyerek baktıktan sonra mutfağa ilerlediğinde gözlerim kocaman oldu.

Mutfak!

Gözlerimi kocaman açıp Kuzey abime baktığımda o da bana aynı şekilde bakıyordu.

Annem mutfağa girer girmez bir çığlık geldiğinde gözlerimi kapadım.

"Defne! Kuzey!" Annem mutfaktan bize bağırdığında gözlerimi açıp Kuzey abime baktım.

"Hepsi senin suçun." Kuzey abimi azarlar tonda konuştuğumda omuz silkti.

"Biz sana yemek yapamadığımı söylemiştik." Abim çok rahat bir şekilde konuştuğunda elimle alnıma vurdum.

"Kek yaptın , yemek değil!"

Annem mutfaktan çıkıp bize baktığında yutkundum.

"Mutfak berbat bir halde. Kek yanmış. Niye Kuzey'i mutfağa soktun?" Annem bana bakarak konuştuğunda tatlı tatlı sırıttım.

"Of Özgür birilerini çağır lütfen." Annem babama bakarak konuştuğunda babam başını salladı.

"Tamam güzelim."

Kuzey abim ile bakışıp ortamdan yavaş yavaş ayrıldığımızda bunu fark eden bizimkiler gülmüştü.

👨‍👩‍👧‍👦👨‍👨‍👦‍👦

"Abla hadi kalk. Sabah oldu. Çok planımız var hadiiiii." Emir başımda öterken yerimde kıpırdandım.

Hayır yalan söylüyordu zerre planımız yoktu. Cidden biz bugün ne yapacağız?

"Kaldır kaldır. Dün gece benimle uyusaydı sabahın köründe kalkmak zorunda kalmazdı böyle." Erim Emir'e söylenirken tek gözümü açtım.

Dün Kuzey abimle oradan kaçmamızın ardından bir şey olmamıştı ama akşam Lodos abim, Güney abim ve Kuzey abim benimle uyumak istemişti ben ise onları reddetmiştim.

Peh! Ben istediğimde beni reddederlese ben de onlar istediklerinde onları reddederim. Bu kadar basit.

Kısasa kısas. Nihahahah sürünün.

Yatakta oturur pozisyona geçtim.

"Biz ne yapacağız bugün Emir ya. Boş ver uyuyalım." Dediğimde Emir gülüp burnumu hafifçe sıktı.

"Abla benden büyük olup nasıl benden tatlı olabiliyorsun?" Emir konuştuğunda sırıtıp ona baktım ve göz kırptım.

"Defne etkisi yavrum o." Dediğimde Erim güldü.

"Güle güle mülayim Defne, hoş geldin egolu Defne." Erim gülerken konuştuğunda ona dil çıkardım.

"Laf yaptı balkabağı." Diye söylendiğimde güldü.

"Hadi abla. Kahvaltı yapıp çıkalım." Emir beni çekiştirirken konuştuğunda yataktan çıktım.

"İyi be iyi. Çıktım yataktan. Tamam sen de ne meraklıymışsın benimle zaman geçirmeye." Gülerek konuştuğumda Emir tebessüm etti.

Ufak Tefek Karışıklıklar (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin