12. BÖLÜM;
Güney internetten Hızlı ve Öfkeli'yi açarken Erim'de gelmişti ve kahvemi verip başka bir koltuğa oturmuştu. Böylece film gecesi başlamış oldu.
"Yok daha neler? Ulan araba uçağa yapıştı, Dom çılgınlık etti uçurumdan arabayı uçurdu burnu kanamadan kurtuldu tamam, onlara bile tamam ama bu olamaz ya. Öldü o öldü. Bana ne öldü o. Nasıl ölmedi lan o? Hayır öldü. Kabul etmiyorum."
Film boyunca konuşmalarımı bıkmadan dinleyen ve her dediğime gülen Lodos, Kuzey, Güney, Erim , Emir, Aras, Atakan ve Şule tekrar güldüğünde onlara baktım.
"Ama ölmemiş güzelim." Kuzey konuştuğunda koltuktaki kırlenti alıp yüzüne attım.
"Oğlum, bana güzelim deme dedim sana. Demesene. Deme yani. Deme diyorsam deme." Sinirle söylendiğimde güldü.
"Hı-hım söylemem yavrum." Dediğinde gözlerimi devirdim.
"Senle mi uğraşacağım ulan. Ne dersen de umrumda değilsin." Homurdanıp önüme dönüp filme tekrar odaklandım.
"Aha. Mal. Salaak. Oğlum Dom sen en son bu kadar salak değildin. Al işte kurtuldu. Al işte. Al." Gelişen olay ile tekrar konuştuğumda yine gülmüşlerdi.
Onlar şu an filmi falan izlemiyordu farkındaydım. Onlar şu an bana odaklanmış beni izliyorlardı.
Filmin sonuna gelirken olan olaylar ile kahkaha attım.
"Ulan film yarış filminden çıkmış resmen bilim kurgu olmuş. Hadi adamlar uzaya arabayla bak altını çizerek söylüyorum arabayla çıktılar tamam peki o arabayı uyduya çarpıp nasıl hayatta kaldılar? Ha? Bunlar kedi gibi 9 canlı mı? Hadi öyle olsalar bile dokuzuncu film bu ölmeleri lazımdı. Bunlar aşmış be. Valla. Ölümsüzlüğü falan buldular sanırım. Ah şaka gibi." En sonunda kahkaha attığımda Lodos konuştu.
"Beğenmedin mi?"
"Yooo, beğendim. İlk filmle karşılaştırınca çizgisinden çıkmış işte ama beğendim. Ben bilim kurgu filmleri de severim. Çizgisinden çıkmış ama onuncu filmi de çıksa onu da izlerim. En azından bilim kurguyla karıştırsalar da hâlâ hız ve öfke var." Cümlemin sonun sırıtmıştım.
"Kim aşıladı bu filmi sana güzelim?" Kuzey sırıtarak konuştuğunda göz devirdim.
Evet arkadaşlar emin oldum bana inat güzelim diyordu.
"Evet, kim alıştırdı? Biz dördümüz bir araya gelince genelde komedi filmi izleriz." Atakan konuşunca ona baktım.
"Hani o babam sandığım şerefsizin yeğeni vardı ya Hakan abi. O, onlara gittiğimizde beni hiç yanından ayırmazdı sebebini siz biliyorsunuz." Siz dereken elimle hafifçe Atakan ve Şule'yi gösterdiğimde başını salladırlar. "İşte o zamanlar hızlı ve öfkeli izlerdi o, ben de Hakan abiyle birlikte izlerdim. Benim de beğendiğimi fark edince onlara her gittiğimizde filmin serilerini sil baştan hep izlerdik. O alıştırdı yani." Dediğimde Atakan başını salladı.
"Hakan abi candır." Atakan konuştuğunda güldüm.
"Özledim Hakan abiyi, o ailede beni seven ve koşulsuz şartsız koruyan tek kişiydi. Bir ara konuşsam iyi olur." Dediğimde Güney öksürdü.
"Ne gerek var başka abiye. Senin burada üç tane abin var." Dediği şeyle güldüğümde kaşları havalandı.
"Ya Güney sadece kendini kastederek bir tane abin var desen neyse de Lodos ve Kuzey geldiğimden beri bana önyargıyla yaklaşmaktan başka bir şey yapmamışken onları nasıl abi sıfatına koyuyorsun? Bugün sadece bir iki sözde iyiliğimi düşündükleri için mi bu vasfı uygun gördün?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufak Tefek Karışıklıklar (Tamamlandı)
Humor17 yıl önce yapılan bir hata iki ailenin hayatını zehir etmişti. 17 yıl önce olan karışıklık sonucu iki aile mutlu olamamıştı. 17 yıl önce karışan kız çocuklarından birine ailesi çektirmiş ötekisi de ailesine çektirmişti. Peki ya karışıklık olduğu...