6. BÖLÜM

52.7K 2.7K 627
                                    

6. BÖLÜM;

"Baba, abimler mi geldi?" Emir'in aşırı heyecanlı bir şekilde konuştuğunda babam kafasını salladı.

Arabayı durdurunca Emir ve Erim hızla arabadan inip eve koştular.

Arabadan sakince indim ve babama baktım.

Babam yanıma gelip gözlerini kapatıp açtı ve güven dolu bir şekilde bana baktığında başımı salladım ve kapıya doğru ilerledim.

Kapının önüne geldiğimde anlık durdum ve derin bir nefes alıp kapıdan içeriye girdiğimde babam da peşimden gelmişti.

"Oooo abi, şunlar baksanıza. Kızları etkilemek için yaptın değil mi? Seni gidi seni."

Emir siyah saçlı ve mavi gözlü uzun baya baya uzun birinin kolunu sıkarken konuşuyordu. Biz de babamla salonun kapısında durmuş içeriye bakıyorduk.

Ben gergin olduğum için giremiyorken babam da sanırım yanımda olmak için girmiyordu.

"Siktir lan. Benim kasa ihtiyacım yok şu yakışıklılık varken." Emir'in konuştuğu adam konuştuğunda 'yakışılılık' dediği yerde eliyle yüzünü göstermişti.

"Güney! Küfür etme diyorum sana!" Annemin kızgın bir sesle ama güler yüzlü bir şekilde söylediği cümle ile Güney olduğunu anladığım kişi konuştu.

"Ne yapacaksın anneciğim? 15 yaşında ki gibi ağzıma acı biber sürmekle mi tehdit edersin? Ama güzelliğim o 10 sene önceydi ya." Göz kırparak ve flörtöz bir şekilde konuştuğunda kaşlarım havalandı.

25 mi yaşında bu? Oha.

Ulan anana da yürümezsin. Ben yürümem yani.

Hıçkırdığımda içerdeki bütün bakışlar bana döndü. Bu sendromdan nefret ediyorum.

Tamam , tamam. Yürürüm ama yani tam bu kısımda hıçkırmak zorunda değildim ya...

Annem gülümseyerek yanıma geldi. Ellerimi tuttuktan sonra bana sarıldığında sarılışına karşılık verdim.

"Hoş geldin kızım. İlk günün nasıl geçti?" Dediğinde tam konuşacaktım ki Erim girdi araya.

"Mükemmel (!) geçmiştir kesin. Hatta annem ilk günden 2 tartışmaya girecek kadar mükemmel geçmiştir." Dediğinde sinirle dişlerimi sıktım.

Çok çabuk sinirlenmek yorucu da böyle parazit bir ikize sahip olmak daha yorucu. Bu ikizim olacak veled hâlâ bana bir gıcık gibi bir şey. Az kaldı göstereceğim ben ona anyayı konyayı.

"Ne!?" Annem hızla geri çekilip bana baktı.

Ben gözlerimi kısmış bir şekilde Erim'e bakarken sonra aklıma gelen şey ile şeytanca sırıtıp Erim'e göz kırptım.

"Şimdi a-" Biran durdum ama sonra kendimi toplayıp devam ettim.

" Leyla Hanım şöyle oldu. Ben ayrımcılık hiç sevmem. Okulunuzda da maşallah ayrımcılığın dibine vuruluyor. Müdürün kızı olduğu için bursluları ezen, onları köle gibi kullanan biri var. Katlanamam buna. Yaşıtlarının zorbalığına uğramanın nasıl berbat bir his olduğunu bilirim çünkü. Ben de kızın zorbalığa uğradığını görünce dayanamadım olaya el attım. Ama Erim'in aksine tartışmaya girmedim. Yani en azından boş beleş bir sebepten tartışmaya girmedim. Tartışmaya girmeyi ondan iyi yapabilecek birinin olduğunu sanmıyorum zaten. Hoş onlar saçma sapan bir tartışmaya girmeselerdi ikinci tartışmamı yaşamadan tatlı tatlı eve gelicektim ben." Tatlı tatlı ama sinirli bir yüz ifadesiyle konuştuğumda annem şok olmuş bir şekilde bana baktı.

Ufak Tefek Karışıklıklar (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin