41. BÖLÜM

12.6K 982 272
                                    

41. BÖLÜM;

Kaşları havalanmış ya da çatılmış bir şekilde bana bakan Lodos abim, Güney abim , Kuzey abim , Erim ve Emir'i gördüğümde yutkundum.

Hassiktir arkadaşlar. Sıçtık. Helvam dondurmalı olsun lütfen...

Erim'in odasına ilerlerken derin bir nefes aldım.

Kapısını tıklattım ve içerden komut gelmesini bekledim. Şimdi ne olur ne olmaz komut gelmeden girmeyeyim.

"Gel. Defne sensen gelme." Odanın içinden gelen Erim'in sesiyle gözlerimi devirdim.

Evet arkadaşlar trip yiyordum. Baya ağır trip yiyordum. Hani bana sataşmadan duramayan Kuzey abim var ya ondan bile trip yiyordum. Basbayağı beni gördüğü zaman yolunu değiştiriyordu ya da 'hıh' diyip kafasını benim tam tersim tarafa çeviriyordu.

Bayağı ağır trip yiyordum.

Benim dediğim şeylerden sonra bana hiçbir şey demeden yanımızdan gitmişlerdi ve ben onların yanına gitmeye çalıştığımda bana engel oluyorlardı.

TRİP YİYORDUM YA. ŞAKA GİBİ!

Kapıyı açıp başımı içeriye soktum ve tatlı tatlı gülümsedim.

"Defne sensen girme dedim." Dediğinde altı dudağımı sarkıttım.

"İlda geldi. Defne girme dedin. Defne İlda girme demedin ki." Dediğimde 'cidden mi?' der gibi bana baktı.

"Defne, çık." Derken telefonuyla oynamaya geri döndü.

Sanki bana içeriye gir demiş gibi odaya girdim ve kapıyı kapatıp yanına gittim ve yatağa oturdum.

Gözünün ucuyla bana baktığında tatlı bir şekilde gülümseyip başımı yana eğdim.

"Erim, bugün beraber uyuyalım mı?" Gözlerimi kırpıştırarak konuştuğumda yüzüme hiçbir tepki vermeden baktı.

"Hayır, şimdi odamdan çıkabilirsin." Dediğinde derin bir nefes alıp ayağa kalktım.

Güney abimin odasından ve Kuzey abimin odasından kovulmuştum. Şimdi de Erim beni kovmuştu.

Ulan ayaklarına kadar gittim 'beraber uyuyalım' dedim. Bakın ben dedim ben. Bana 'hayır' dediler.

"Ulan bir gün illa benimle barışacaksınız. O zaman ben sizinle nah uyurum."

Erim'in odasından çıktıktan sonra Lodos abimin odasına doğru giderken kısık bir sesle söylendim.

Abimin odasına gelince durdum ve kapıyı tıklattım.

"Gel." İçeriden komut geldiğinde kapıyı açıp içeriye girdim.

Aynasının karşısında saçını yapan Lodos abimi görünce tebessüm edip hızla yanına gittim ve ayna ile önüne geçip sarıldım.

Sarıldığım zaman bana karşılık vermediğinde derin bir nefes aldım.

Anlıyorsunuz değil mi? Trip yiyorum.

Sırtına hafifçe vurup duyacağı şekilde söylendim.

"Sarılsana."

Dediğim şeye rağmen sarılmadığında geri çekildim ve aynaya yaslandım. Kollarımı göğsümün altında toplayıp yüzüne baktım.

E bu takım elbise giymişti.

"Nereye gidiyorsun?" Tek kaşım havalanmış bir şekilde sorumu sorduğumda aynadaki bakışlarını bana çevirdi.

Ufak Tefek Karışıklıklar (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin