37. BÖLÜM;
"Teklifini kabul ediyorum. Belki ilk karda değil ama yeni yıla sevgilin olarak girerim." Dediğimde Ares çarpıkça güldü . Ben susunca bir anda gökyüzünden havai fişekler patlamaya başladığında Ares ellerimi tutup beni kendine çekti. Ellerini belime koydu ve alınımı öptükten sonra bana sıkıca sarıldığında ben de ona sarıldım.
Birbirimize sarılırken ikimiz de birbirimizin kulağına aynı şeyi fısıldadık.
"İyi seneler, sevgilim."
"Seni, senden de yakın, yalnız ben tanıyorum,
Sana, seni en sıcak bir ben anlatıyorum.
Kimse varamaz senin ben kadar yakınına;
Çok zamanlar kendimi sanki sen sanıyorum.Sana seni anlatsam, anlatırım kendimi.
Sende seni ararken kendimi arıyorum."Ares'in kulağıma fısıldadığı diziler ile yutkundum.
"Özdemir Asaf mı olmaya karar verdin?" Söylediği dizelere kendimi kaptırmamak için konuştuğumda güldü.
"Özdemir Asaf 'ı hâlâ seviyorsun anlaşılan, şiirlerini unutmadığına göre." Konuştuğunda tebessüm edip derin bir nefes aldım.
"Hâlâ sevdiğim çok şey var aslında. Özdemir Asaf gibi, sen gibi..." Dedikten sonra sustuğumda benden biraz uzaklaşıp yüzüme baktı.
Alnımı öpmek için yüzüme yaklaşmıştı ki birinin ikimizi itmesiyle birbirimizden uzaklaştık.
"Ulan ayrılın. Güzelim on saattir seni arıyorum. Yeni yıla sana sarılarak girecektim sen yoksun. Bu kardeşime göz koymuş hıyarla birliktesin."
Bizi ayıran Kuzey abim konuştuktan sonra beni kendine çekip sıkıca sarıldı.
"Mutlu yıllar bebeğim." Derken ben de bir yandan gülüyordum.
"Kardeş kucaklaşması." Bize bağırarak ve koşarak gelen Emir sıkıca sarıldığında Lodos abim, Güney abim ve Erim'de bize katıldı.
"Uzaklaşsana oğlum benden yapıştın iyice."
Kuzey abim Güney abimi bacaklarıyla ittirirken hepimiz onların girdiği sözlü tartışmaya gülmeye başladık.
Boyum sağ olsun ufak tefek küçük aralıklardan Ares'e baktığımda elleri ceplerinde bize tebessüm ederek bakıyordu.
Belki bundan önceki senelerim tam bir sifonu bozulmuş tuvalet gibi olsa da bundan sonrakiler bir çiçek bahçesinden hallice olacaktı. Öyle hissediyordum.
👨👨👦👦👨👩👧👦
"Defne İlda Marsis." Sınıf öğretmenimiz elinde karnelerde benim sıram geldiğinde bana seslendi.
Ayağa kalkıp yanıma gittiğimde karnemi aldım.
Yılbaşının üzerinden 2 hafta geçmişti ve bizim 1. Dönemimiz bitmiş yarıyıl tatiline girecektik. Tabi karneleri aldıktan sonra.
Elimdeki karneye baktım. Hoca teşekkür belgesini de verdiğinde tebessüm edip baş selamı verdim ve Ares'in yanına sırama oturdum.
"Çek şu takdirini gözüm görmesin." Ares'in karnesini elimle kışkışlar gibi yaptığımda gülerek karnesini katladı ve montunun cebine koydu.
O, az önce takdir belgesini mi katladı? Manyak.
"Deli manyak. Takdir belgeni katladın. Farkında mısın?" Ben şaşkın şaşkın yüzüne bakarken o güldü ve parmağıyla canımı acıtmadan burnuma vurup konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufak Tefek Karışıklıklar (Tamamlandı)
Mizah17 yıl önce yapılan bir hata iki ailenin hayatını zehir etmişti. 17 yıl önce olan karışıklık sonucu iki aile mutlu olamamıştı. 17 yıl önce karışan kız çocuklarından birine ailesi çektirmiş ötekisi de ailesine çektirmişti. Peki ya karışıklık olduğu...