24. BÖLÜM;
"Sonunda sonunda sonunda göreceğim onları. Dıptıs dıptıs dıptıs." Diyerek dans etmeye devam ettiğinde kıkırdadım.
"Niye bu kadar sevindi ki?" Erim'e bakarak sorduğumda sırıttı ve kolunu omzuma attı.
"Çünkü baba tarafı tam bir manyak ve kafa insanlar." Dediğinde kaşlarım havalandı.
Hadi bakalım benimle de kafaları uyuşacak mı?
"O da benim gibi gözü kara belli
Serserim deli dolu terelelli
Bu aşk bizi yola getirmeli
Ölürüm sana oof, ölürüm sana aay
Ölürüm sana ölürüm şşşt zilli"Arabada giderken ellerimle bacaklarımda ritim tutarak ve omzumu oynatarak kendimce yerimde şarkıya dans edip eşlik ettiğimde hemen yanımdaki sürücü kısmında olan Kuzey gülüyordu.
"Yaktın beni hain
Tiryakin oldum yarim
Çaldın beni benden
Düştüm ağına zalim"Ben söylemeye devam ederken o da bana eşlik ettiğinde güldüm.
Şarkının 'ölürüm sana ölürüm şşşt zilli' kısmı tekrar çalarken Kuzey söyledikten sonra bana dönüp göz kırptı.
Düştük.
"Kardeşime göz kırpma." Erim arkadan başını koltuklarımızın arasına sokup Kuzey'e bakarak konuştuğunda güldüm.
"Sana ne oğlum. Seni alâkadar etmiyor. Git yaslan arkana paşa paşa git Kastamonu'ya kadar yoksa kıçına tekmeyi basar yola atarım kurtlar kuşlar yer seni." Kuzey konuştuğunda Erim alayla güldü.
"He ben de zaten 4 yaşında bir veletim de bu dediğini yiyeceğim." Dediğinde kıkırdadım.
"Yemezsen gargara yap kanka." Konuştuğumda bana dönüp tiksinir gibi baktı.
"Sen konuşma. Sen sus. Git. Ulan. Sen benim ikizim olamazsın. Hayır kabul etmiyorum. Biz beraber doğmuş olamayız." Dediğinde gözlerimi devirdim.
"İyi olmayayım o zaman ikizin ki zaten beraber doğmadık birimiz daha önce doğdu birkaç dakika önce. Ama peki olmayalım ikiz falan. Arascığım senin ikizin olmamı ister misin bebeğim?" Dikiz aynasında Aras'a bakarak konuştuğumda sırıttı ve başını salladığında güldüm.
"Artık ikizim Aras, ben Erim diye birini tanımıyorum." Dediğimde Erim kafama vurmuş sonra da Aras'ı pataklamaya başlamıştı.
Gerçekten de kafasına kafasına hafif de olsa vuruyordu. Arkada savaş var.
Aras ne alâka derseniz diye söylüyorum Aras'ı baba tarafı tanıyormuş ve de çok seviyormuş. Eda teyzem de izin verdi o da bizle geliyor. İzin vermeseydi evine dönecekti oradan okula o uzun yolu gidecekti. Evet bunu kullanarak ve bir tık yalvararak Eda teyzemi ikna etmiştik yani ben etmiştim.
Dayanılmaz bir cazibem olduğunu söylemiş miydim? Söylemediysem öğrenmiş oldunuz.
Durun bir dakika, şu an kendimi överken bir an Ayaz Barkın gibi hissettim. Ah ortaokulda eğlenerek okuduğum bir zamanların en baş Wattpad kitabı. Ne günlerdi be...
Ama şimdi de kendini 70 yaşında nine gibi hissettim.
"Kıpraşmayın ulan. Durun. Arkada savaşa girdiniz. En sonunda ikinizi de şutlayacağım arabadan göreceksiniz gününüzü. Zaten şunun şurasında kaldı köye 7 saat. Az rahat durun." Kuzey azarlar bir tonda konuştuktan sonra bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufak Tefek Karışıklıklar (Tamamlandı)
Humor17 yıl önce yapılan bir hata iki ailenin hayatını zehir etmişti. 17 yıl önce olan karışıklık sonucu iki aile mutlu olamamıştı. 17 yıl önce karışan kız çocuklarından birine ailesi çektirmiş ötekisi de ailesine çektirmişti. Peki ya karışıklık olduğu...