Szóval, helló emberek akik még mindig itt vannak ebben a fandomban, 3 év után is! Ez egy rövid, de annál fontosabb 'használati utasítás' a könyvhöz.
Mint ahogy mondtam, ez egy interaktív story, azaz lesznek majd választásaid, mint a játékban. Ez azt jelenti, hogy itt bizony lesznek következmények, és azoktól függő végkifejletek. A történetet GK 700 szemén keresztül látod — az android amit te irányítasz. És mivel ez nem egy játék, el kellett hagynom a quick-time eventeket (bár nem hinném hogy bárki is hiányolná őket)
Mivel ötletem sincs, hogy hogyan lehet a választásotok alapján odavinni a következő részletre, manuálisan kell odamennetek. Tudom hogy ez így nem ideális, de nem tudok más módszert. Emiatt minden 'részt' egy számmal és a választás nevével fogom elnevezni, hogy legalább így egyszerűsítsek a dolgokon. Itt van egy példa, de légyszi, amikor játszol, ne leskelődj!
1. BARÁTSÁGOS — [X] BARÁSÁGOS
Még egy dolog, ami kapcsolódik ezekhez a manuális választásokhoz. Lesznek olyanok, amik feloldanak bizonyos beszélgetéseket vagy akciókat, amik — akárcsak a játékban — szinte mindig pozitívak. És megint, mivel nem tudlak titeket pontosan odairányítani amit választottatok, arra kérlek titeket hogy lelkiismeretesen válasszatok. Ezeknél mindig jelezni fogom egy '(FELOLDVA?)' felírással. Csak olyan választásokat válassz, amiket előtte már feloldottál, hogy egységes maradjon a történet. Ez mindenre igaz, úgyhogy légyszi ne menjetek vissza, sem nézzétek meg előre, hogy milyenek a lehetséges fejlemények! Na de itt egy példa ezekre a feloldható választásokra:
[O] VIDEO JÁTÉKOK (FELOLDVA?)
És utoljára, mindig számold a ⤴️ és ⤵️ jeleidet a különböző karaltereknél és a szoftver instabilitásnál is! Talán ez a legfontosabb, hiszen ezek határozzák meg az igazán fontos választásokat és végkifejleteket.
Na de most már mindent tudtok, hogy elkezdhessetek játszani! Már azóta törtem a fejem, hogy hogyan valósíthattam meg ezt a kis projektemet, mióta újra visszaléptem eme csodás játék fandomjába. Ha érdekel még több ilyen stílusú Detroitos könyv, akkor ajánlom a 'Detroit: The Accomplice'-t ao3-an! Nekem nagyon bejött, bár angolul van és jelenleg nincs befejezve.
Oooh ember, annyira izgatott vagyok! Viszont most, hogy elolvastad a használati utasítást, remélem jól fogtok szórakozni!
~Toyo
YOU ARE READING
Detroit: Szemtanú I.
FanfictionINTERAKTÍV STORY: választható fejlemények! (gyilkosságot, káromkodást és egyéb általános D:BH témát tartalmaz) Mikor minden elfajul Detroit városában, egyre több ember keres menedéket a hírhedt drogban, amit 'vörös jég'-nek neveztek el. És mivel a D...