5. (AKCIÓ) ENGEDELMESKEDJ

4 0 0
                                    

Trucy megfordult, és a kávéautomata felé indult el. Hátúról hallotta, hogyan kuncogott gunyorosan Detektív Reed, de az android nem figyelt rá. Két másodpercbe került, hogy az automata egy pohár forró, gőzölgő folyadékot állítson elő, amit az emberek annyira imádtak koffein tartalma és különleges íze miatt. Mikor ki lehetett venni a gépből a GK700 megragadta és éppen odaadta volna a férfinek, de az nem vette át a poharat.

"Tegyél meg magadnak egy szívességet: ne állj az utamba, de szaros szellem. Ne felejtsd el — én is megtehetem, amit az a barom tett veled.. És boldogan tenném meg." Detektív Reed szemei szikráztak a haragtól, ökölbe szorította a kezét, de nem ismételte meg azt a mozdulatot, amit a férfi modellel tett. Helyette csak undorodva grimaszolt, megfordult, majd elhagyta a büfét, Chen tiszttel egyetemben.

A női modell teste megmerevedett a férfi kommentjétől, az esemény korruptált fájljai újra és újra lejátszódtak processzorában. Ahogyan az a deviáns megragadta Miller tiszt pisztolyát, és Connorra célzott vele — ugyanarra a Connorra, aki most ott állt vele szemben és a nyakkendőjét egyenesítette ki, ugyanazzal a semleges arckifejezéssel az arcán, működő rendszerrel. Pár pillanatig egyik android sem szólalt meg — Trucy ezt kihasználva letette a pohár kávét a másik, már üres pohár mellé —, míg az RK800 kezébe nem vette a kezdeményezést.

"Trucy? Miért löktél el a golyó elől? Te id tudod, hogy egy újabb Connor a modellemből tökéletesen folytatta volna a nyomozásomat." Hangja halk volt, összezavart. A férfi modell tekintetéből tiszta volt, hogy addig nem volt hajlandó tágítani, míg választ nem kapott a kérdésére. 

[TETTÉL ÍGÉRETET?]

[∆] NEM
[O] IGEN

Detroit: Szemtanú I.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz