"—nem sikerült beazonosítanom Ortiz ügyfelét."
"Szóval nincs semmi nyomunk, csak a szex klubok. Úgy tűnik, muszáj lesz megvizsgálnunk." Detektív Myers összeráncolt homlokkal vonta le a következményeket. Felesége rosszallóan vonta össze szemöldökét a létesítmény hallatán, arcára színtiszta undor ült ki.
"Nagyon reméltem hogy nem jutunk el ide, de igen, igazad van. Este kéne mennünk, amikor a legkevésbé gyanús. Legalább titkos küldetésünk lesz.. Trucy, rendes ruhákra lesz szükséged, ezek nem lesznek jók. Majd adok kölcsön a szekrényemből— ooh, ez egyre izgalmasabb!" Egy mosoly kúszott fel Detektív Dahlia arcára miközben elmondta tervei körvonalát. Trucy oldalra billentette a fejét, ugyanis úgy tudta, a nő nem akarta meglátogatni az android szex klubokat. A férjre nézett magyarázatot várva, aki vállat vont és vigyorogva megrázta a fejét.
"Csak szeret felöltöztetni másokat. Plusz a titkos küldetések és az emberek megtévesztése a specialitásai. Én jobban teljesítek, mikor csak logika kell — neki az emberi érzelmek megcsavarása a terepe, éppen ezért fogok én hátra maradni is felülvizsgálni a bevetést. Rád, Trucy, meg a fura android képességeid miatt van szükség." Detektív Myers megadta az női modellnek amit akart. Így már teljesen értette miért voltak a pár androidján kiegészítők, és ami talán fontosabb, miért lett izgatott a nő. Bár a gondolat, hogy le kellett majd vetnie egyenruháját — egyáltalán embernek tűnni — nem kevés kényelmetlenséget okozott neki, de Trucy igyekezett lenyelni az érzést. Meg kellett tennie, a küldetése sikeréért, és ő mindig teljesíti a küldetéseit.
"Értettem. Ebben az esetben hagylak dolgozni, én addig analizálom a biztonsági kamerákat és a rendőrségi drónokat a vöröslámpás körzet körül."
A GK700 elment az asztaltól, egyedül hagyva a szétszéledő partnereit akik azonnal neki is láttak a munkájuk folytatásának. Trucy az épület falának simult, nem állt szándékában egyetlen embert sem akadályoznia a teendőjében — kifejezetten nem akart Connor és partnere útjában lenni, akik pont akkor hagyták el a DPD belső részét és a külső ajtó felé igyekeztek. Becsukta a szemét hogy zavarás nélkül tudjon csatlakozni a hálózatra, majd elkezdte a gyűjtőmunkát. Mindenképpen meg kellett találnia a vörös jég terjesztésének origóját. Amanda számított Trucyra — nem okozhatott csalódást.
[∆] HALADJ TOVÁBB 7. Sötét este -re
YOU ARE READING
Detroit: Szemtanú I.
FanfictionINTERAKTÍV STORY: választható fejlemények! (gyilkosságot, káromkodást és egyéb általános D:BH témát tartalmaz) Mikor minden elfajul Detroit városában, egyre több ember keres menedéket a hírhedt drogban, amit 'vörös jég'-nek neveztek el. És mivel a D...