5. FOGVATARTÓ CELLÁK (2)

0 0 0
                                    

Trucy elsétált Detektív Dahlia asztalától, gondolta megvizsgálja a pihenő üzemmódba állított rendőrségi androidokat, de valami sokkal érdekesebb került a figyelme központjába. A fogva tartó cellák az üveg-kocka mögött voltak, egyedül egy embert és egy bizonyos androidot lehetett látni az erős üveg-műanyag keveréknek. A GK700 azonnal elindult a cellák felé, egyenesen a deviánsig sétált. A HK400 az átlátszó fal előtt állt, tekintetével a padlót vizsgálta. Eltartott pár másodperbe, mire a rongált android felfigyelt Trucy jelenlétére és felnézett a padlóról.

"Meg fognak ölni.." A deviáns szemei még üresebbek voltak, mint a hangja ahogyan erőtlenül suttogta a szavakat — nem volt mérges a letartóztatásáért, sem ijedt meg a 'halál' gondolatától — egyszerűen úgy hangzott, mint aki feladott mindent és semmije sem volt már. Trucy oldalra billentette a fejét és összevonta a szemöldökét, nem tudta megértetni a HK400-at.

szoftver instabilitás ⤴️

"Ez.. nem volt a tervem része, de nem tehetek semmit ellene. Én... sajnálom?" Nem gondolta át alaposan a női modell a szavait, kissé meg is lepték. Bár tényleg nem állt szándékában, hogy visszaküldjék Cyberlife-ba a deviánst szétszerelésre, valóban nem tudott vele kezdeni semmit sem. Nem mehetett szembe alkotó akaratával, valamint a GK700 nem a deviáns androidokat vizsgálta.

"Ő is ezt mondta de—" A deviáns kétségbeesetten rázta meg a fejét, majd mintha rájött volna valamire szemei kitágultak, és az az üresség ismét átvette az uralmat. "....tényleg meg fognak ölni..." A HK400 hangjában olyan erős volt az emulált véglegesség és reménytelenség, hogy még Trucy is érzékelte — azonban nem volt hajlandó ezt elismerni, hiszen ő csak egy gép volt. Úgyhogy vetett egy utolsó pillantást a HK400-ra mielőtt elsétált volna, azonban egy hangos zaj megállította lépteiben. Nem kellett ahhoz hátra fordulnia, hogy tudja mi adta ki a hangot: a deviáns volt, ahogyan megsemmisítette önmagát. Amennyire utálatosnak hangzott, saját kezébe vette a létezésének végét.. Csak természetes volt, hogy azt kapta, amit érdemelt — egy gép nem lázadhat fel alkotója ellen. Megigazította kabátját üres arccal, majd folytatta a DPD felfedezését ahogyan azt partnere parancsolta, mint ahogyan egy gépnek kellett volna.

[∆] BÜFÉ (2)

Detroit: Szemtanú I.Where stories live. Discover now