4. HAGYD

7 0 0
                                    

Trucy kilépett a memória raktározó egységből, túl nagy kockázat lett volna több fájlt átvizsgálni, hiszen a HK400 még mindig kellett Connornak. A női modell kinyitotta a kezét és lepillantott a deviánsra miközben elengedte annak alkarját. A szeme sarkából figyelte minden egyes mozdulatát, tekintetében olyan érzelemmel, amit a Szociális Kapcsolatok program hálaként kategorizált. De mindegy. A lényeg az volt, hogy megtudta az ügyfél kilétét, és azt is, hogy valaki Ortiz halála után babrált a droggal.

Küldetés SIKERTELEN

"Végeztünk." Connor abban a pillanatban kijelentette, amint Trucy visszasétált hozzá. Az RK800 felállt a székről, és egy apró biccentéssel jelezte a másik prototípusnak, hogy kövesse. A szintetikus bőr éppen hogy eltűnt kezéről, hogy feloldja a zárt az ajtón, mikor három ember sétált be a helyiségbe.

"Chris, zárd be." Detektív Gavin nem vesztegette az időt, azonnal kiadta a parancsot Miller tisztnek, aki egyből elővette a deviáns bilincséhez a kulcsot. A HK400 nem próbált meg semmit, egyszerűen hagyta, hogy megszabadítsák a kezét.

"Hát jó, menjünk—" Amint a rendőr megfogta volna a deviáns karját, az összerezzent és elhajolt a keze elől. Szemei kitágultak a pániktól, LED-je pedig vörösre változott. Miller tiszt meglepetten tett hátra egy lépést, mivel nem számított ilyen erős reakcióra egy szimpla fogástól.

"Ne! Hagyjanak békén! Ne nyúljanak hozzám." A hibás gép próbált magabiztosan parancsolni, de nem nagyon sikerült neki. Miller tiszt ismét megpróbálta megfogni a karját — de a HK400 halk nyöszörgés mellett ugyanúgy kibújt a fogásból. Ez másodszorra okozta a férfi megállását, ugyanis még mindig nem értette a deviáns reakcióját.

Stressz Szint: 77%

"Mi a francot csinálsz? Mozogj már!" Detektív Reed durva kommentálása egy irritált pillantást nyert Miller tiszttől, aki pontosan azt akarta csinálni, amit neki mondtak. Mindeközben a deviáns stressz szintje rohamosan nőtt, ami nem tetszett Trucynak. Ha elérte volna a 100%-ot, akkor a HK400 megsemmisítette volna önmagát, amit nem engedhettek meg maguknak.

"Ne nyúljon hozzá. Megsemmisíti önmagát, ha fenyegetve érzi magát." A női modell az RK800-ra pillantott, aki teljes nyugalommal adott ki egy parancsot egy embernek, azonban ez cseppet sem zavarta Connort. Trucyt sem, hiszen a küldetés mindenek előtt jött. Ha ehhez embereknek kellett parancsolni — akkor embereknek parancsoltak.

"Maradj ki ebből, rendben? Nekem aztán egy kibaszott android sem parancsol." A detektív irritáltan köpte oda válaszát a férfi prototípusnak. Míg ez lejátszódott, Miller tiszt egyre csak erősködött a deviánssal, aminek a stressze így vészen nőtt tovább. Trucy nem hagyhatta, hogy ez így folytatódjon. Amit a tapasztalatlan rendőr csinált csak hátráltatta küldetésének sikeres végrehajtásában.

Stressz Szint: 82%

"Nem érted. Ha megsemmisíti önmagát, akkor semmit sem tudunk kiszedni belőle." A GK700 is megpróbált érvelni, akárcsak Connor, hátha így megértette volna a két keményfejű ember, hogy abba kellett volna hagyniuk, amit csináltak. Eközben Anderson hadnagy csak állt az ajtó bal oldalán és nézte a káoszt.

"Azt mondtam annak a seggfejnek, hogy fogja be a pofáját, ez rád is igaz. Chris, kiviszed ezt a szerencsétlent, vagy mi?" Detektív Reed szemei valósággal fellángoltak a dühtől ahogyan ráordított Trucyra. A női modell pontosan azt tette, amit parancsoltak neki: becsukta a száját. Miller tiszt ingerülten szorította össze álkapcsát ahogyan meghallotta a lekezelő, türelmetlen hangnemet amit az idősebb férfi használt vele.

"Próbálom—" Trucy a sarokból nézte hogyan harcolt a rendőr a HK400-zal rezzenéstelen, nyugodt arccal. Azonban ez a nyugalom nem volt elmondható a processzorára, mivel két választás között vacillált. Egyrészről megparancsolták neki, hogy maradjon a helyén és maradjon csendben, de másrészről pedig ha így haladtak volna tovább a dolgok, akkor a deviáns stressz szintje elérte volna a 100%-ot.

[∆] (AKCIÓ) KÖZBEAVATKOZZ
[O] (AKCIÓ) NE CSINÁLJ SEMMIT

Detroit: Szemtanú I.Where stories live. Discover now