1. VIZSGÁLD MEG A KÖVET

27 3 0
                                    

Trucy jól megnézte a szürke követ a távolban, fejét oldalra biccentette zavarában — bár nem kellett emberi viselkedést utánoznia, hiszen senki sem volt a közelében. Még egyszer Amandara nézett, mielőtt határozottan elindult a kő felé. Kicsit arrébb volt a fehér út szélétől, félig elrejtve mindenki elől, aki nem nézett alaposan. Trucy hezitálás nélkül lépett le a fehér útról, célegyenesen sétált a szürke kőig, majd leguggolt hogy jobban szemügyre tudja venni. Egy szimpla téglatest volt rusztikusan levágott szélekkel, egy szögletes újragondolása annak a formának, amit az emberek kapuknak vagy sírköveknek használtak. Bár úgy tűnt, hogy most a sírkő volt a helyes asszociáció.

CONNOR - JEL. (I)
RK #313 248 316 - 51

#######
####

Huh. Trucy összevonta a szemöldökét, megint oldalra biccentette a fejét. Semmi baja nem volt elolvasni a fluoreszkáló kék betűkkel kiírt halott— vagy ebben az esetben tönkretett — nevét, valahámyszor csak próbálta lescannelni a lentebbi információkat, mindig belúszott egy értesítés, hogy semmilyen információ nem volt elérhető. Nagyon furcsa.

DIALOGÓGUS FELOLDVA

Trucy frusztráltan sóhajtott föl mikor felállt, már a tavat nézte. Ha nem tudta leolvasni ami le volt írva, nem volt mit tenni, mint otthagyni, akármennyire is ott lapult rendszerében a nyomozás. Mindegy, Trucynak más dolga volt. Menjen egyenesen Amandahoz, vagy előbb nézze meg a tárgyat?

[□] MENJ AMANDAHOZ
[X] VIZSGÁLD MEG A TÁRGYAT

Detroit: Szemtanú I.Where stories live. Discover now