Trucy érezte, hogyan növekedett a deviáns stressz szintje amint megnyitotta a fájlt. Egy másodpercig a GK700 csak 'hangyafocit' látott, ahogyan ezt az emberek leírták', mielőtt a helyszín lassan materializálódott. A minősége még mindig pixeles volt, de ez a vizuális lencsék miatt volt, ugyanis azok máshogyan fogják fel a valóságot, mint az emberi szemre tervezett tárgyak. Mikor már minden tisztán látható volt, az android a konyhában állt, vele szemben pedig a tulajdonosa a küszöbön.
"Megtanítalak, hogy nézz a szemembe..." Ortiz veszélyesen közeledett a baseball ütővel a jobb kezében. Nem it... Trucy felgyorsította a fájlt, a férfi alakja elmosódva üldözte az androidot, míg az meg nem ragadta a kést és le nem sújtott vele a férfira. Ortiz tántorgása csupán egy másodpercnyi paca volt, az üldözése a nappaliba pedig mint a villám, úgy haladt egészen addig, amíg valami piros el nem kapta Trucy figyelmét. Abban a pillanatban kifagyasztotta a videót.
A látómezeje szélén volt, a TV mellett — nagy mennyiségű vörös jég. Még ép volt a csomagolása, nem úgy, mikor már megtalálták. Ez azt jelentette, hogy valaki Ortiz halála után bejött a házba. Trucy hagyta, hogy a fájl tovább folytatódjon, a két kéz mint valami varrógép, olyan gyorsasággal szúrta bele újra és újra a gyilkos fegyvert. Majd az android elhajította, és elbújt a padláson.
Trucy irritáltan lépett ki a memória fájlból, ugyanis pontosan most használta fel az egyetlen esélyét az ügyfél azonosítására. Legalább megtudta, hogy valaki biztosan járt a tetthelyen a gyilkosság óta és babrált a droggal. Még megmaradt a kérdés, hogy tovább kutakodjon-e, vagy hagyja annyiban és menjen biztosra.
[∆] MA (1)
[O] 22 NAPJA (2)
[□] HAGYD (2)
YOU ARE READING
Detroit: Szemtanú I.
FanfictionINTERAKTÍV STORY: választható fejlemények! (gyilkosságot, káromkodást és egyéb általános D:BH témát tartalmaz) Mikor minden elfajul Detroit városában, egyre több ember keres menedéket a hírhedt drogban, amit 'vörös jég'-nek neveztek el. És mivel a D...