3. IGAZSÁG

25 2 0
                                    

"Csak— csak a programozásom volt, valószínűleg. Elvégre az a küldetésem, hogy támogassam a tiedet." Bár Trucy arca teljesen ugyanolyan semleges és hangja ugyanolyan kemény maradt, némi hezitálást érzett átvillanni a testében.

szoftver instabilitás ⤴️

A GK700 ignorálta az üzenetet, inkább a másik androidra terelte figyelmét. Connort láthatóan kielégítette a válasza, egészen addig, amíg össze nem ráncolta homlokát és oldalra nem billentette fejét. Valamit megint nem értett.

"De nem a vörös jég nyomozása a te küldetésed?" A kérdés csupán a programozott tapintatosság miatt volt kérdés és nem egy kijelentés. Trucy csak bámult Connora, egyszerűen nem talált szavakat — sárga, forgó LED-je bizonyította.

"Amanda tényleg nem informált? A másodlagos küldetésem valóban a vörös jég levadászása, ám a leginkább prioritást élvező feladatom segíteni a te nyomozásodat a deviánsokkal kapcsolatban. Vagyis mindent hátra kell hagynom abban a pillanatban, hogy neked segítség kell." Trucy figyelte ahogyan a magyarázata valamilyen komplex összezavartságba taszította Connort. LED-je sárgán pörgő és villogó káosz volt, ajkai résnyire nyitva, mintha valami hangot akart volna közülük kipréselni, szemöldökét összevonta, mindeközben Trucyra meredt, pislogás nélkül.

"..Honnan ismered Amandat?" Végül Connor sikeresen visszaszerezte a hangját. Láthatóan feszültebb lett a teste amint említette a nő nevét, kényelmetlenségében fel is állt Trucy mellől. A női modell górcső alá vette a másik androidot, ferde szemekkel — ugyanis rendkívül különösen viselkedett — analizálta stressz szintjét: 8%. Az RK800 tett egy lassú kört a lefoglalt asztal körül, majd ismét elővette érméjét, de most öklén egyensúlyozta.

"Rajta keresztül kell Cyberlife-nak jelentenem. Miért?" Trucy összevonta szemöldökét, így már tükrözte a másik detektív modell arckifejezését. Feszültsége 10%-al megugrott, ami kicsit furcsa volt. "Pontosan mit is mondott neked Amanda?"

"Úgy informált, hogy bármit is mondok, azt te teljesíted. De ő csak az elme-mátrixomon keresztül tud velem kommunikálni, ami pedig az én—" Connor LED-je még mindig sárgán pörgött, majd az androidba hirtelen megfagyott a szó és a pörgés intenzív villogássá gyorsult. Ha Trucy ember lett volna, még félrenézte volna a sárga pislogást konstans unalmas szürkének.  Az RK800 végül hezitálva visszanézett rá, mintha éppen azt fontolgatta volna, hogy feltesz valamilyen kérdést.

"Van valami, amit megosztanál velem?" Trucy felvont szemöldökkel noszogatta a férfi modellt, aki abban a pillanatban, hogy egymás szemébe néztek elfordította a fejét — LED-je újra megismételte azt a gyors villogás-sorozatot.

"—Nincs, nincs." Megrázta a fejét nyomatékosítás gyanánt, és egyből elkezdte újra dobálni egy ujjával a pénzt a levegőbe. A női modell gyanakodva méregette a másik androidot, nem igazán hitte el a választ, de nem volt más választása. Így csak bólintott és figyelte tovább Connor hogyan kalibrálta a rendszerét azzal az érmével.

Ez volt a tökéletes alkalom arra, hogy beszélgetésbe elegyedjen az RK800-al. Trucynak voltak is ötletei, hogy miről beszélgethettek volna, de annak az esélye, hogy plusz információt adtak volna nyomozásához rendkívül csekélyek voltak.

[□] SZÜRKE KŐ (FELOLDVA?)
[X] MARADJ CSÖNDBEN
[O] PARTNEREK

Detroit: Szemtanú I.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora