"Nem, nincs kérdésem." Trucy meg is rázta a fejét, hogy hangsúlyozza mondanivalóját. Amanda elégedetten fordult vissza a rózsáihoz, azonban a nő még egyszer visszapillantott az androidra — tekintete magabiztosságot sugárzott.
"Helyes. Magas elvárásaink vannak veled, Trucy."
Ahogy Trucy LED-je sárgán villant fel, az android ismét a kocsi belsejében találta magát. Még mindig esett odakinn, de a környék teljesen megváltozott, a tiszta, ragyogó utcákat koszos kátyúk cserélték fel. Öreg házak álltak mocskos kertjük közepén, düledező falai épp hogy nem hagyták összedőlni az egész épületet. Néhányat annyira belepte a kosz és a rozsda, hogy eredeti színük rég feketévé fakult. Ravendale kerületben voltak, ami munkanélküli-, és bűnügyi-rátájáról volt ismert — amik a droghasználat melegágyai voltak.
"Oké.. itt is lennénk. Van tetthely, tömeg, az idő is pocsék... csak a szokásos." Detektív Larry Myers morogta miközben megdörzsölte a szemét, látszott rajta, hogy semmi kedve sem volt ehhez az ügyhöz. Felesége csak megforgatta szemét a viselkedésén, egy puszival próbálta jobb kedvre deríteni.
"Minél hamarabb megyünk oda, annál hamarabb érünk haza. Na, gyere! És most nem felejtem itt az esernyőmet." Detektív Dahlia Myers éppen kiszállt volna a kocsiból, mikor valami eszébe jutott, és a várakozó androidra nézett. "Uhh.. Trucy, kövess minket."
Amint a parancs elhagyta a nő száját, Trucy azonnal kiszállt a járműből. Csak most jegyezte fel, hogy mégis mennyire zuhogott az eső — sőt, az utazás eleje óta csak erősödött —, testét borító szintetikus bőrén receptorjai sokkal több ingernek voltak kitéve. Érzékelte, ahogy ruhája pillanatok alatt nedvessé vált, ragadósan tapadt alakjához, ám ez Trucyt egyáltalán nem érdekelte, hiszen ő egy vízálló gép volt. Egy holografikus, sárga 'belépni tilos' szalaggal elzárt, valaha fehér ház tárult eléjük.
"El-Elnézést? Szeretnénk átmenni, köszönjük szépen!" Detektív Dahlia Myers kicsi agressziót latba vetve tört utat a csoportnak, hamis mentegetőző hangnemben beszélve válaszolt a sértődött ellökött embereknek, míg el nem értek a tetthely szélére, amit egy rendőr védett. Detektív Larry Myers egy mosollyal köszöntötte, amit azonnal viszonyoztak.
"Anderson hadnagy már itt van, úgyhogy nem lesz annyi dolgotok. Uhh.. veletek van ez az android?" Miután a rendőr megkapta a igenlő választ átengedte Trucyt a hologramon, majd visszatért posztjához.
Trucy LED-je sárgán villant, ahogy lehívott mind lehetséges információt erről a hadnagyról, miközben követte a mocskos házba a két partnerét. Meglepetten konstatálta — bár erre is számított, nem neki volt a legnagyobb esélye rá — , hogy ez az Anderson hadnagy volt Connor, az RK 800 prototípus partnere, ami természetesen azt jelentette, hogy Trucy hamarosan találkozni fog a deviáns vadásszal.
[□] HALADJ TOVÁBB 2. A helyszín -re
DU LIEST GERADE
Detroit: Szemtanú I.
FanfictionINTERAKTÍV STORY: választható fejlemények! (gyilkosságot, káromkodást és egyéb általános D:BH témát tartalmaz) Mikor minden elfajul Detroit városában, egyre több ember keres menedéket a hírhedt drogban, amit 'vörös jég'-nek neveztek el. És mivel a D...