4. MA

9 1 0
                                    

Trucy érezte, hogyan növekedett a deviáns stressz szintje amint megnyitotta a fájlt. Egy másodpercig a GK700 csak 'hangyafocit' látott, ahogyan ezt az emberek leírták', mielőtt a helyszín lassan materializálódott. A minősége még mindig pixeles volt, de ez a vizuális lencsék miatt volt, ugyanis azok máshogyan fogják fel a valóságot, mint az emberi szemre tervezett tárgyak. Mikor már minden tisztán látható volt, az android egy sötét helyen találta magát, vele szemben pedig Connor állt.

"Itt van, hadnagy!" Connor kiáltását szinte azonnal tompa hangok követték. Mire észbe kapott az android, már leráncigálták a padlásról a földszintre, ahol rendőrök várták.

"N-Nem! Nem!" Megpróbált tiltakozni, de mind hiába. Az emberek úgy ragadták meg, mint éhes sasok, majd a bejárati ajtó felé kezdték el terelni, ahol a halott mestere feküdt. A ház csak úgy tele volt emberekkel, és a hangokból ítélve még kint is volt a fajtájukból. Az androidnak esélye sem volt.

Ahogyan kiértek a konyhából a nappaliba elnézett a rothadó hullától, így helyette valami mást látott meg. Nem ember volt, hanem a saját fajtája — egy másik android, aki ijesztően hasonlított arra, aki nem engedte el. Tekintetük találkozott egy pillanatra, de a másiké annyira üres, annyira kifejezéstelen volt, hogy az androidnak el kellett onnan néznie, vagy a saját érzelmei is elvesztek volna abban a feketelyukban. Az utolsó, amit látott az átkozott házból, az a még átkozottabb drog volt — mintha vörösen izzott volna a félhomályban, kifejezve, mégis mennyire gonosz volt a természete. Csak annyi volt benne a furcsa, hogy a szörny sosem hagyta a drágaságait rendezetlenül.

Trucy irritáltan lépett ki a memória fájlból, ugyanis pontosan most használta fel az egyetlen esélyét az ügyfél azonosítására. Ráadásul a GK700 saját magáról nézett meg egy fájlt, hogy tetőzze a baklövését.. Mindegy. Még megmaradt a kérdés, hogy tovább kutakodjon-e, vagy hagyja annyiban és menjen biztosra.

[∆] 21 NAPJA (1)
[O] 22 NAPJA (1)
[□] HAGYD

Detroit: Szemtanú I.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt