5. IGEN (3)

1 0 0
                                    

"—sikerült beazonosítanom Ortiz ügyfelét. Egy középkorú férfi volt, Todd Williams-nek hívják. Ravendale kerületben lakik és bűnügyi háttérrel rendelkezik. Előbb a házát kutassuk át, mielőtt a szex klubokat vizsgálnánk." Trucy befejezte az este összegzését, és az eredmény láthatóan megelégítette a partnereit. Detektív Dahlia megkönnyebbülten sóhajtott föl, férje abbahagyta a toll babrálását — barna szemében még élénkebb lett a kíváncsiság.

"Akkor siessünk ehhez a Todd William-hez, és nézzünk szét!" A férfi javasltára partnerei egyöntetűen bólintottak. A trió egyből fel is állt, hogy kimenjenek a parkolóba és elutazzanak Todd William házához, mikor meglátták Anderson hadnagy hogyan tartotta Connort ruhájánál fogva a falhoz. Miller tiszt vonakodva lépett közbe, ami után az idősebb férfi mérgesen kiment az épületből, közben trágár szavakat morgott a bajsza alatt.

"Uhh... Connor, igaz?" Detektív Dahlia kérdőn nézett az RK800-ra, aki bólintott. "Ez meg mi volt? Nem láttam Hanket ennyire mérgesnek már nagyon, nagyon rég óta — kivéve ha a Kapitány körül volt, de az nem számít."

"Megpróbáltam munkára ösztökélni a hadnagyot. Megkapta az összes ügyet aminek köze van androidokhoz, és most kaptunk egy friss jelentést Todd William-től, hogy megtámadta az androidja. Most jelenleg a házához tartunk." Connor teljes nyugalommal magyarázta el a szituációt, a hadnagy kitörésének egyetlen nyoma a már ráncos kabátja volt — amit Trucy megvetéssel vett észre.

"komolyan..? Hát, mi is ehhez a Todd William-hez sietünk, úgyhogy miért nem megyünk együtt?" Detektív Myers arcán egy csintalan vigyorral szólt közbe, és az RK800 LED-je lassú villogásba kezdett. Valószínűleg azon gondolkodott, hogy Anderson hadnagynak és neki a másik csapattal kellett volna-e tartania. Tekintete Trucyra vándorolt a férfiről, aki apró biccentéssel fejezte ki a véleményét.

"Rendben. Úgysem fogjuk egymás küldetését akadályozni."

[∆] HALADJ TOVÁBB 6. Nyomozás -ra

Detroit: Szemtanú I.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora