Trucy szenzorjai azonnal érzékelték hogy mégis mennyire hideg volt az éjszakai levegő amint kilépett Connor után a taxiból. Egy fejlett prototípus volt, de a hideg így is veszélyeztethette a biokomponenseit, ami ellen egyenruhája szinte semmi védelmet nem nyújtott. Bár nem is volt rá szüksége, hiszen egy — úti céljuk előttük volt, és kettő — ennek a fagynak pontosan 49 óra kellett volna ahhoz, hogy megfagyassza testében a thiriumot és tönkre tegye biokomponenseit. Legalább nem esett az eső, vagyis az a folyamat nem lett felgyorsítva.
A két prototípus könnyűszerrel lépett be az épületbe. Odabent csend volt, egyedül két recepciós android volt jelen. Bár észrevették a két jövevényt semmit sem szóltak, valószínűleg már értesítve voltak érkezésükről. Úgyhogy Connor és Trucy nyugodtan haladt beljebb az épületben, így már a belső irodában voltak — egy gyors scan megmutatta, hogy hol volt a kihallgató szoba, így szinte azonnal arra is indultak. Mikor beléptek Anderson hadnagy már elkezdte a HK400 kikérdezését, miközben egy ember és még valaki akit a női modell Miller tisztként azonosított az egy irányú tükör másik oldaláról figyelték a történéseket.
/// Scanning.....
100 % teljesítettREED, Gavin
férfi, 36 éves
DPD detektív
Bűnügyi háttér: nincs ///"Miért ölted meg?" Semmi válasz.
"Mi történt, mielőtt elvetted azt a kést?" Megint, semmi. Csak üres csönd. Detektív Gavin fintorgott az újabb kudarcon, miközben a hadnagy négyük felé fordult, láthatóan kifogyott türelemből.
"Mennyi ideig voltál a padláson?" Anderson hadnagy türelmetlenül kérdezte a hibás gépet, de az megtagadta tőle a magyarázatot, csak bámult tovább a kezére.
"Miért nem próbáltál meg kereket oldani?" Anderson hadnagy ismét próbálkozott, de sikertelenül. Mintha a deviáns nem is hallotta volna. Ő is erre a következtetésre juthatott, ugyanis kétszer csettintett az orra előtt, de megint — semmi. A hadnagy újra visszanézett a csoportra hitetlenségében, majd mindkét kezét rávágta az asztalra.
"Az istenit, mondj már valami!" Várakozóan figyelte a hibás androidot, de a kitörése csak annyit ért el, hogy ajkai elkezdtek remegni és tekintete egy röpke pillanatra felvillant az arcára. A férfi felhorkantott, teljesen torkig volt a nem együttműködő gyanúsítottal, majd felállt a székről. Trucy rosszallóan összevonta szemöldökét, nem is szedett ki semmilyen vallomást.
"Picsába, én húztam innen..." Anderson hadnagy odasétált az ajtó zárjához és rárakta tenyerét a felületére. Az ajtó egy tompa kattanással nyílt ki, és az ember egy pillanaton belül belépett a megfigyelő szobába.
Hank
[FESZÜLT]A hadnagyot láthatóan feldühítette a deviáns viselkedése, abban a pillanatban, hogy belépett a szobába elkezdett panaszkodni a HK400-ról. Connor, Detektív Reed és Miller tiszt, nem úgy mint Trucy, odafigyeltek az öregebb férfire, míg a GK700 inkább a deviánsot tanulmányozta. Viselkedése arra engedett következtetni, hogy riadt volt, tekintete olykor-olykor a kihallgató szoba ajtaja felé fordult.
"Rendben, okostojás. Akkor meg mit tegyünk?" Trucy ránézett Detektív Reedre, aki éppen Connorhoz beszélt. Az RK800 a hadnagyra pillantott, mielőtt újra felvette volna a szemkontaktust a detektívvel.
"Megpróbálhatnám kikérdezni." A lehetőség puszta feltevése kinyert Detektív Reedből egy cinikus nevetést, ami után fejét rázva dőlt vissza a sötét falnak, karjait keresztbe fonva mellkasa előtt.
"Mit veszíthetünk? Tessék, tiéd a gyanúsított." Anderson hadnagy az ülő HK400 felé intett, de úgy, hogy a gesztus azt sugározta hogy valóban kifogyott az ötletekből. Connor elfordult a férfi felől és LED-je egy pillanatra sárgán villant föl — valószínűleg frissültek a feladatai, mert az RK800 azon nyomban kilépett az ajtón és kicsit később megjelent a túlsó helyiségben. Trucy figyelmesen nézte ahogy a másik prototípus megállt az egy irányú tükör előtt, és azon keresztül a négyükre bámult.
"Most mi a francot csinál?" A hadnagyot kifejezetten összezavarta Connor viselkedése, összevont szemöldökkel és hunyorítva nézte az androidot az üveg túlsó oldalán. Trucy oldalra billentette a fejét, ő sem fogta fel teljesen a helyzetet. Most jelezni próbált a GK700-nak hogy csatlakozzon a kihallgatáshoz? A női modell feladatainak listája azonnal láthatóvá vált, hogy megnézze.
FELADAT:
- vegyél részt vallatásonSemmi sem volt, ami megakadályozta volna Trucyt abban, hogy segítsen Connornak egy vallomást kihúzni a deviánsból, ugyanakkor senki sem parancsolta, hogy azt tegye. Úgyhogy a női modell lefuttatott egy gyors számlálást, és annak az esélye, hogy az RK800 kívánta a jelenlétét csak 2% volt. Pontosan ahogy gondolta, egy valószerűtlen szituáció — mivel említette volna korábban, vagy konzultált volna Amandaval, hogy küldje Trucyt — de ennek ellenére a leheőség ott volt.
[□] MENJ
[X] MARADJ
YOU ARE READING
Detroit: Szemtanú I.
FanfictionINTERAKTÍV STORY: választható fejlemények! (gyilkosságot, káromkodást és egyéb általános D:BH témát tartalmaz) Mikor minden elfajul Detroit városában, egyre több ember keres menedéket a hírhedt drogban, amit 'vörös jég'-nek neveztek el. És mivel a D...