Dupa cateva ore de stat pe malul fluviului Celebrant cu Meril, se facu dupa-amiaza. Am revenit in Caras Galadhon, ne-am salutat si am plecat amandoua in treburile noastre. Meril mergea la piata din centru, dar eu m-am dus acasa. Am vrut sa vorbesc cu tata, dar tata nu era acasa. Din vorbele lui Callon, care a venit si el recent acasa, am inteles ca tata va ramane cu armata pana ziua urmatoare. "Superb! Planul meu o sa mearga perfect!"
Pana a venit seara, am gatit cina pentru Callon si am citit in camera mea o carte care am primit-o anul trecut de la tata. Este o carte despre tactici de lupta cu arcul, pumnalul si sabia. Nu am apucat sa o studiez pana acum, dar acum era sansa mea.
Dupa ce Callon a adormit, eu m-am imbracat cu haine negre, perfecte pentru furisat noaptea, cat si pentru antrenat. Am iesit in cea mai mare liniste pe usa, l-am luat pe Estel, armasarul meu alb, din grajd si am luat-o pe un drum in padure.
Dupa ce am calarit deja pentru 2 ore, am descalecat, l-am legat pe Estel de un mallorn batran si gros si mi-am luat arcul in maini, tolba cu sageti in spate si pumnalele de argint la glezne. Am inceput sa ma antrenez la un stejar (si el batran), scrijelind-ul putin, dar nu fatal.
Dintr-o data aud un fasait (am un auz mai fin decat majoritatea elfilor). Estel a inceput sa se agite, sa fornaie si sa se ridice in doua picioare, rupand sfoara cu care era legat. Eu am incercat sa imi pastrez calmul si mi-am indreptat arcul cu o sageata pregatita spre locul de unde venea sunetul. Din bezna deasa de acolo, ies 6 orci mari, urati si incordati, cu armele pregatite sa sfasie, taie si ucida pe oricine in calea lor. Eu am tras sageata care era deja pusa in tensiune fix in capul mare si scarbos al unui orc. Am incercat sa il nimeresc si pe celalalt dar a fost mai dificil si mi-am consumat aproape toate sagetile. "Mi-a mai ramas una.. of, si nu ma pricep inca atat de bine cu pumnalul! Macar l-am ucis pe celalalt si mai am doar 4."
Pana am gandit un atac, un orc a venit la mine cu o viteza de necrezut, si-a scos taisul orcesc, m-a trantit la pamant si aproape m-a strapuns. Eu mi-am inchis ochii de frica, asteptandu-mi sfarsitul, dar in schimb doar simt cum un corp greu si slinos cade pe mine. Il dau panicata jos si ma uit in jur. Totu orcii erau pe jos, morti. Un elf inalt, cu parul blond, statea in fata orcului pe care tocmai il omorî. Se apropie de mine, putin panicat, dar cu gesturi fine, m-a luat de unde zaceam si m-a pus pe Estel, care se pare ca ii placea de elf.
CITEȘTI
🍃Padurea in care ne-am intalnit🍃 •{a Legolas fanfiction story}• In Română:)
FanfictionAubree Caleneryn, fiica lui Haldir, este o elfă oarecare care locuiește în Lothlórien, în pace și fericire, până într-o noapte în care merge să se antreneze în Mirkwood. Acolo ajunge să îl cunoască pe prințul Legolas al Mirkwoodului, fiul lui Thrand...