~capitolul 15: Am ajuns in Rivendell~

30 5 2
                                    

Ne-am continuat drumul nederanjati timp de 6 zile monotone. Vremea era frumoasa, desi in ultima zi dadea semne ca va ploua cat de curand.
Ajunsesem in Rivendell (sau Imladris). Era mai minunat decat imi imaginam! Casa lui Elrond era un castel de-a dreptul; elegant, fin, frumos, asa cum erau toate palatele elfilor. Era mare cat un orasel. Auzisem ca elfii, aici, toti locuiesc in acest magnific palat.
Am pornit in vale spre o poarta de piatra. Am fost intampinati de niste garzi cu armuri aurii care sclipeau in bataia soarelui de amiaza.
-Buna! As dori sa va identificati inainte de a intra in Casa Lordului Elrond.
-Desigur, eu sunt Aubree, fiica comandantului Haldir din Lórien.
-Iar eu sunt printul Legolas al Mirkwoodul-ui, fiul regelui Thranduil.
-Bine ati venit! Sunteti primiti cu onoare aici, in Imladris. Va doresc ca sederea voastra aici sa fie placuta!
-Multumim!
Dupa discutia cu gardianul, am lasat caii pe mana unor elfi, apoi noi l-am cautat pe lordul Elrond. In schimb, a venit in intampinarea noastra Lindir, prieten bun cu Elrond. Ne-a prezentat locul si camerele.
Ne-am facut comozi, despachetand ce mai aveam.
-Chiar imi pare rau ca vom sta numai 2 zile aici... e primitor locul, la fel si cei de aici, zic eu.
-Ai dreptate, dar daca am zabovi mai mult ne-ar prinde din urma, imi raspunse Legolas.
-Stiu:<

Se facu seara. Ne-am intalnit cu lordul Elrond care ne-a intampinat cu bucurie, apoi am cinat toti, impreuna cu cativa alti elfi. Unul dintre ei am inteles ca era chiar maretul Glorfindel, cel care se reîncarnase dupa eroicul sau fapt in Beleriand, din Primul Ev. Si copiii lui erau acolo. Printre ei am descoperit o elfa care parea mai de-o varsta cu mine. Dupa cina l-am lasat pe Legolas cu ceilalti elfi, la masa, si am mers sa povestesc cu elfa aceea.
-Buna! Tu ar trebui sa fi una dintre ficele lui Glorfindel! Sunt onorata! Apropo, cum te numesti?
-Buna! Eu sunt Aredhel. Tu cum te numesti, si cine esti?
-Eu sunt Aubree, fiica lui Haldir din Lórien.
-Incantata!
Restul serii am petrecut-o noi doua, plimbandu-ne pe domeniul Imladris-ului si povestind despre familiile noastre. Ne intelegeam destul de bine! Familia ei era tare numeroasa: 3 baieti si 4 fete! Ma facu sa ma gandesc cat de pasnica imi era viata numai cu un singur frate.
Dupa scurta noastra plimbare, Aredhel pleca cu familia ei iar eu si Legolas am pornit spre camera noastra (da, imparteam o camera).
M-am trantit pe patul comfortabil si am adormit bustean.

🍃Padurea in care ne-am intalnit🍃 •{a Legolas fanfiction story}• In Română:)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum