(A trecut o luna si ceva de la plecarea lui Legolas.)
E o dimineata splendida, iar grijile par sa ma mai fi lasat. M-am trezit mai tarziu ca de obicei, iar incet m-am târît pana in bucatarie unde mi-am facut un mic dejun rapid.
"Pare ca e o zi mai buna.. exceptand partea cu monotonia. Ma intreb ce imi aduce ziua de azi.. stiu ca e un semn."Aluin si Alvar erau plecati la straja la drumul de Apus, iar eu eram singura in casa plina de razele soarelui, savurand ceaiul dulce de plante facut de dimineata anterioara.
Legolas POV:
Eu si ceilalti din Fratia Inelului suntem putin deviati de pe drumul de apus. Imi amintesc minunatele clipe petrecute cu Aubree pe malul râului si timpul petrecut in copacii inalti de Mallorn. Imi era dor de aceasta padure.
(Timpul trece pana la momenul mai important)
----
Aud o voce familiara.
-Legolas, fiul lui Thranduil! Bine ai venit in Laurelindórinan. Dar inainte sa intrati in Caras Galadhon, va trebui sa il leg la ochi pe gnomul care este cu voi."A, deci Haldir! Cat noroc! Stai, cine sunt ceilalti doi care stau sus in Mallorn? Sa fie Aluin si.. Alvar?!"
Back to Aubree POV:
Este aproape seara si sunt inca in casa, in camera de zi (inca) luminoasa, citind o carte.
Aluin da buzna pe usa:
-Emilynia, a sosit tata! spuse el cu glasul frant. Acum merge cu companionii sai la Lady Galadriel, si am auzit ca vor sta aici macar o saptamana! Mama, tata e bine!!Inima tresalta in mine de bucurie. Corpul mi se umplu de o energie neasteptata.
Se facu seara cand Legolas si companionii sai se despartira. Eu asteptam in fata casei, pe banca din gradina inflorita din fata casei. Deindata ce l-am zarit pe Legolas, am fugit spre el intr-un suflet.
-Aubree! Ce ma bucur sa te vad! spuse el cu glasul bucuros.
-Aw Legolas! Nici nu sti cate griji mi-am facut! Mi-a fost asa dor de tine! Tot ce voiam era sa stiu ca esti in siguranta si ca te voi mai vedea vreodata..
-Shhh.. linisteste-te. Si mie mi-a fost dor de tine enorm. M-am gandit mult la tine, dar am stiut ca tu esti in siguranta si ca ne vom mai intalni candva. Haide, nu te stresa. Acum sunt cu tine..
Si asa am ramas noi doi, intr-o imbratisare stransa.Legolas a venit in casa si a plecat doar dimineata sa se intalneasca cu prietenul sau bun, gnomul Gimli, dupa care sa mearga pe un minunat deal cu un mallorn auriu. Din cate am auzit, in compania sa erau si 4 hobbiti si doi oameni! E foarte interesant sa observi cat de diferiti sunt fata de elfi! Hobbitul Frodo m-a impresionat cu putina elfica pe care o stia, dar aceasta mi-a adus bucurie in inima.
Alvar lucreaza mult in perioada asta. Lady Galadriel a rugat pe cativa mestesugari priceputi sa se ocupe de cadourile pe care le vor primi vizitatorii la finalul sederii lor aici, iar el a fost unul dintre cei 3 chemati. "E o onoare" zice el, si sunt intru totul de acord.Legolas ii chema pe prietenii sai de multe ori pe la noi. Gimli, Frodo si Samwise frecventau cel mai mult lacasul nostru.
Pot spune ca m-am bucurat mult de saptamana aceasta.. dar a venit momentul sa plece toti.
CITEȘTI
🍃Padurea in care ne-am intalnit🍃 •{a Legolas fanfiction story}• In Română:)
FanficAubree Caleneryn, fiica lui Haldir, este o elfă oarecare care locuiește în Lothlórien, în pace și fericire, până într-o noapte în care merge să se antreneze în Mirkwood. Acolo ajunge să îl cunoască pe prințul Legolas al Mirkwoodului, fiul lui Thrand...