~Cap. 32~

22 2 2
                                    

A trecut deja o saptamana de la plecarea lui Legolas. Imi lipseste raza aceea calduroasa de soare care imi incalzea inima cand se simtea rece. Sunt ingrijorata pentru el in fiecare secunda. Gandurile imi sporesc grijile "oare a ajuns cu bine? A pornit deja la drum pe alte meleaguri?".
Aluin ma sustine si incerca sa ma faca sa ma simt mai bine.
-Nu iti face griji, emilynia! Ada nu va pati nimic rau. Doar stii ca este un luptator grozav!

Alvar incearca sa ma mai consoleze cateodata, dar se preocupa de treburile lui (e tare ocupat pentru un elf de 300 de ani.. nu gluma!).
-Emilynia, nu iti mai face griji. Adar se descurca. Serios, grijile tale imi dau dureri de cap! Du-te la Lady Galadriel si da-le de cap gandurilor.
-Alvar, nu e frumos sa ii zici asa mamei! Consoleaz-o! Nu vezi ca trece printr-o perioada grea? il mustra Aluin.
-Aluin, deja o consolezi tu.. Eu o consolez cat consider si cat pot. Acum, daca ma scuzati, trebuie sa merg in garda. Avem un antrenament foarte important in dimineata asta si, am de stat de straja la drumul de apus. Macar sa fiu politicos: mama, te rog, nu te mai stresa. Ma ingrijorezi si pe mine, zise Alvar ultimele cuvinte inainte sa plece in liniste.
-Pe cuvant, nu il inteleg pe fratele meu! Zău asa, imi aduce aminte de Maedhros!
-Si tu imi aduci aminte de Maglor, dar nu mai conteaza. Si eu eram asa, Aluin, ca si fratele tau. Nu te umfla in pene! Trebuie doar sa ai rabdare cat se mai descopera pe sine, i-am zis eu, parca simtindu-ma mai bine.

Oh, si am uitat sa va spun! Meril si Callon s-au casatorit de aproape 260 de ani! Nici nu imi vine sa cred! L-au avut si pe Merdanain, singurul lor fiu, care implineste in primavara aceasta 234 de ani!
El zicea ca, in caz ca izbucneste razboiul, se va alatura noua si nu va pleca cu mama lui (Meril) spre Valinor doar dupa ce razboiul va fi sa fie incheiat. Imi aduce aminte de Fingolfin; nu e foarte inalt, dar este un lupator bun si e tare intelept (desi nu il intrece pe Alvar :> ).
Merdanain se intelege bine cu Aluin si Alvar, si ma bucura enorm acest lucru.
Oricum, trebuie sa imi golesc mintea de griji. Merg sa ma antrenez.

🍃Padurea in care ne-am intalnit🍃 •{a Legolas fanfiction story}• In Română:)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum