Dimineata urmatoare m-am trezit tarziu. Inca ma simteam obosita de seara precedenta. M-am imbracat intr-o rochie comoda si am mers sa mananc micul dejun fara stres (stiam ca tata si Callon sunt cu armata). Am iesit pe usa, si m-am indreptat spre casa lui Meril.
Surprinzator, Meril era acasa (ea de obicei isi cauta lucruri de facut in afara casei). Am batut la usa si mi-a deschis surprinsa.
-A, buna Aubree! Cum a fost ieri si alaltalieri?
-Salut. Alaltaieri a fost minunat, dar ieri a fost groaznic. Iti explic mai incolo, dar pana atunci, vrei sa ne plimbam pana in poiana aurie?
-Ar fi minunat.
Am pornit la drum. Cand am iesit deja din oras, am inceput sa ii povestesc despre zilele trecute.
-Hei! Dar nu mi-ai zis pana acum ca iti place de printul Legolas!
-Of, pe tine asta te framanta?!
-Bine, nu. Deci doar pentru un sarut neinsemnat regatele noastre nu mai pot creea o alianta?! Nu va mai puteti intalni?! Serios, Thranduil ala e nebun. Iti dai seama cum il tortureaza acum pe Legolas? E groaznic tipu, pe cuvant.
-Stiu... Stii, pare absurd, dar m-am gandit ca poate sa incep sa uit de el.. de Legolas..
-Ai innebunit?! Cum sa uiti de el? Crede-ma, stiu ca intre voi e iubire adevarata. E iubire la prima vedere. Va iubiti cu adevarat! Si cei care sunt indragostiti o sa incerce, intotdeauna, sa ajunga la cel iubit. Zic asta si din cauza elfilor: ei iubesc o singura data, si foarte puternic.
Aubree, daca printul tau nu mai apare, o sa apari tu la el.
-Poate ai dreptate.. nu stiu ce a fost in capul meu.Dupa o plimbare lunga ne-am despartit si am mers amandoua acasa.
"Daca nu mai avem cum sa ne intalnim, ce rost mai are sa ma gandesc la el. Ce rost mai are sa imi fac sperante? Si totusi, cred ca Meril are dreptate.. Nu il pot abandona acolo."
Dintr-o data mi-a venit o idee. Stiam ca daca o sa gresesc pana si cel mai mic pas, poate sa ma coste mult. Dar nu imi pasa. Tot ce vroiam era sa il salvez pe Legolas.As dori sa va fac o recomandare la profilul ei: Anna_aesthetic_girl
Si ea face o poveste fanfiction cu Legolas, si credeti-ma, povestea ei e buna:)
V-as fi foarte recunoscatoare daca ati putea sa mergeti la profilul ei si sa ii cititi cartea, pentru ca merita.
-Ili_Legolas_wife
CITEȘTI
🍃Padurea in care ne-am intalnit🍃 •{a Legolas fanfiction story}• In Română:)
Fiksi PenggemarAubree Caleneryn, fiica lui Haldir, este o elfă oarecare care locuiește în Lothlórien, în pace și fericire, până într-o noapte în care merge să se antreneze în Mirkwood. Acolo ajunge să îl cunoască pe prințul Legolas al Mirkwoodului, fiul lui Thrand...