Dupa nunta, viata mea a fost relativ linistita. Cam peste 15 ani de la acel moment am avut si 2 baieti, care i-am numit Aluin si Alvar.
Aluin e nascut in iulie si e fratele cel mic. El este cel prietenos dintre frati. Ii place sa ajute lumea, sa cante si sa exploreze. Este mai putin intelept decat Alvar, dar mai chipes decat acesta. Este, desigur, si un bun luptator, arma lui preferata fiind arcul. Parul sau este blond, precum al lui Legolas, dar are ochii verzi ca ai mei. Este destul inalt si zvelt, dar sufletul sau il face sa para mai bland decat este defapt.
Alvar e nascut in ianuarie si e fratele mai mare. Este, si el, destul de prietenos, dar are un spirit mai misterios si mai inchis decat fratele sau. E mai retras, de fel, dar e un lider fosrte bun cand este nevoie. Este foarte intelept, si talentat in prelucrarea metalurgiei. El este cel mai bun luptator dintre frati, arma preferata de el fiind sabia precum si arcul, dar se pricepe la manuirea oricarei arme. Este mai inalt si mai puternic decat fratele sau. Parul ii este brunet, precum al meu, insa ochii sunt albastrii ca ai lui Legolas.
Fratii se inteleg bine, chiar daca sunt destul de diferiti.Aluin si Alvar au deja 350 de ani. Cei doi au beneficiat de faptul ca tatal lor locuieste la palat, iar mama lor traieste intr-un oras linistit si fermecator. Au reusit sa invete foarte multe din acest fapt. Au calatorit mult in locatii precum Imladris, Mithlond, Mirkwood, si au explorat mult din partea Vestica si putin din cea Estica a Pamantului de Mijloc. As zice chiar ca sunt pregatiti de razboi, in caz ca va urma sa vina.
Legolas are acum 2930 de ani. Se simte minunat cu noi, si noi cu el. Noi doi ne simtim mai bine ca niciodata. 300 de ani plini de pace. De 50 de ani incoace paianjenii din Mirkwood le-a dat de furca celor de acolo, inclusiv lui Legolas (si putin lui Aluin si Alvar care s-au oferit sa ajute). Păianjenii vin din Dol Guldur. Locul acela este malefic si infect, desi nu arata mai diferit decat niste ruine ale unui castel abandonat. Raul ce se revarsa din el a adus cu sine si fii si fiice ale lui Ungoliant, marele paianjen mancator de lumina.
De asemenea, in Mirkwood au intampinat si alte probleme pe langa cea cu paienjenii, dar nu voi sta sa vi le povestesc.-Hei, Aubree! ma saluta Legolas intr-o dimineata senina, cand stateam in casuta noastra din Lothlórien.
-Oh, salut! i-am raspuns eu binedispusa.
-Am primit un sfat de la tatal meu. Datorita problemelor din Mirkwood, va trebui sa ma duc in Imladris sa trimit vorba Lordului Elrond. Simt ca raul care innainteaza va starni un razboi al Evului.
-Asta insemnand ca vei merge in Rivendell si apoi vei pleca la razboi..? Nu vreau sa patesti ceva..
-Voi fi bine, nu te ingrijora! Ai vazut ca popoarele noastre pleaca spre Valinor, in locul fara razboaie si alte dureri si rautati. Du-te si tu, impreuna cu Alvar si Aluin. Voi veni si eu, vei vedea, si vom pleca impreuna in Vest spre nemurire, spre pace eterna! Eu sunt un luptator bun, nu voi pieri atat de repede precum o vor face altii din semintia mea.
-Dar daca te duci si tu la razboi, de ce sa nu vin si eu? Si eu sunt o luptatoare buna! Iar fii nostri sunt, si ei, foarte priceputi in manuirea armelor. Pot lupta in razboi, desi nu ii indemn.
-Nu, Aubree. Ramane aici cu Aluin si Alvar, iar apoi porniti spre Pamanturile Nemuritoare! Ne vom regasi acolo, intr-un sfarsit, chiar de va fi multa vreme pana atunci.
Legolas isi pregati bagajul si luase un cal la intamplare din cei ai garzilor. Se inarma bine, si isi lua cateva merinde cat sa il tina macar pentru 2 saptamani. Drumul avea sa ii fie lung, si soarta necunoscuta.
Mi-am luat ramas bun, impreuna cu fii nostri, la iesire din padure.
-Cu bine! Fie ca drumul tau sa iti fie usor, vesel si binecuvantat de Valari! i-am urat eu.
-Drum bun, tata! Ii urara si baietii.
-Ramaneti cu bine, familie draga! Valarii sa va binecuvinteze drumul! ne ura si el, la randul lui.
Ne imbratisa, apoi, pe mine ma saruta dulce inainte de a incaleca si a pleca spre Vest.
CITEȘTI
🍃Padurea in care ne-am intalnit🍃 •{a Legolas fanfiction story}• In Română:)
FanfictionAubree Caleneryn, fiica lui Haldir, este o elfă oarecare care locuiește în Lothlórien, în pace și fericire, până într-o noapte în care merge să se antreneze în Mirkwood. Acolo ajunge să îl cunoască pe prințul Legolas al Mirkwoodului, fiul lui Thrand...