9.Rész

4.8K 99 0
                                    

Csodaszép vasárnapra ébredtem. Reggeli után felöltöztem, és elmentem a kávézóba. Anya még aludt fogalmam sem volt mikor érhetett haza, de nem akartam felébreszteni. Mikor leszálltam a buszról alig vártam, hogy végre beérjek a munkahelyre, mert teljesen megfagytam. Már nyitás előtt ott kellett lennem, így nem késhettem.

Dominic szemszöge.

Végre van időm elmenni megnézni ki volt az aki elakarta lopni a szállítmányom, és aki miatt majdnem meghaltam.

-Johs ide jönnél kicsit?-szólítottam meg.

-Igen mit szeretnél?-kérdezte.

-Nem örülök neki hogy a fiamat is bele keverted a múltkori ügyünkbe... de, köszönöm hogy vissza szereztétek a szállítmányt, és hogy időben megmentettél-hálálkodtam.

-Ugyan, ne nekem köszönd. Ha Chris nincs, én már nem állhatnék itt előtted-felelte.

-Ezt hogy értsem?-néztem rá felvont szemöldökkel.

-Úgy, hogy az ő terve nélkül nem szereztünk volna vissza semmit sem.
És, ő mentette meg az életem. Tudod az nap éjjel sok ember vére tapadt a kezéhez-felelte komoly tekintettel.

-Hányat?-kérdeztem.

-Kb öt hat embert ölt meg. Ha láttad volna. Mintha csak téged láttalak. volna.Hideg vérrel gyilkolt-válaszolta.

-Tehát ő miatta sikerült-sétáltam az ablakhoz.

-Van még valami-mondta Johs.

-Mi lenne az?-fordultam meg.

-Az aki miatt úgy megsérült az nap éjjel...

-Igen ki volt az?-néztem rá komolyan.

-Rafael volt-válaszolta.

És, ekkor meredt szemekkel néztem rá.

-Hogy mit mondtál?-kérdeztem kicsit erélyesebben.

De ő csak némán állt előttem.

-Mi a francnak nem mondtad! Hol van most? Nagyon remélem hogy elkaptátok!-feleltem dühösen.

-Igen elkaptuk itt van a városban lévő egyik erődítményedben-válaszolta.

-Ezt nem hiszem el! Miért nem szoltál? Már réges rég szólnod kellett volna!-temettem arcom egy percre a tenyerembe.

-Nem akartalak még vele is zaklatni. Eleve nem voltál olyan állapotban, hogy hozzá vigyelek.-felelte.

Fel néztem rá, és sóhajtottam egy nagyot.

-Dom ne aggódj nagyon nagy körülmények közt figyelik őt. Folyamatosan őriztetve van-lépett közelebb hozzám.

-Gyerünk menjünk! Vigyél oda azonnal!-feleltem.

Csak bólintott. Kisétáltunk, és kocsiba szálltunk.

-Látta őt Chris is?-kérdeztem Johst.

Megtévesztő Szerelem (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora