31.Rész

2.3K 68 1
                                    

Chris szemszöge

Tehát nem csókolta meg. Én hülye azt hittem, mert ahogy beléptem, teljesen úgy tűnt. Viszont most már tuti biztos, hogy Thomasnak köze van Kimberlyhez, csak rá kell jönnöm mit terveznek. Annyira jó érzés volt újra megcsókolni, megérinteni. Láttam rajta mennyire összezavartam. De ez nem mehet így tovább! Csak tönkre teszem magamat, és őtet is. Igaz hogy már hajnali egy óra, de nem érdekel, most azonnal átmegyek hozzá, és mindent elmondok neki! Meg kell tudnia az igazat!


Stella szemszöge



Egyszerűen nem tudok elaludni! A picsába már! Miért csókolt meg? Miért? Ahogy közel húzott magához... Ahogy átkarolt... Éreztem a csókján, éreztem minden egyes mozdulatán, hogy még mindig... Jajj Stella ébredj már fel! Csak össze akart zavarni! De még is, olyan jól esett, újra érezni őt! Még is mit csináljak? Bocsássak meg neki? Vagy beszéljek vele arról miért tette? De ilyen hülye nem lehetek, ezt ő rontotta el! De azóta sem kért tőlem bocsánatot! Helyette összeverte Thomast, és még hülye módra vele jöttem el, őt ápoltam! Mekkora egy barom vagyok már! De ne gondolkozz már ennyit foglald el magad, egyél, filmezz, vagy vidd ki a szemetet! Jah tényleg hajnal egy órakor miért is ne?

Felveszem gyorsan anya köntösét, és kinyitom az ajtót, de ahogy kinyitom... Egy hatalmas gombóc nő a torkomba. Egy magas, kigyúrt férfi áll az ajtóban. Azonnal megpróbálom visszazárni az ajtót, és közben rohanni kezdek, de egy rúgással sikerül kinyitni az ajtót. A lépcsőhöz sem érek, és már ott terem. Felkap az ölébe, és valami fura szagú anyagot nyom az arcomra. Hiába ütöm, rúgom nem ér semmit. Érzem hogy a testem folyamatosan elgyengül, és tudom hogy hamarosan el fogok ájulni. Miért történik ez velem? Most hova fog vinni? Mit fog velem csinálni? Chris... Kérlek... Segíts!!!



Chris szemszöge

Már úton vagyok hozzá most végre megtudja az igazat, és minden a régi lesz, vagy lehet hogy rosszab lesz, de ez most nem fontos! Ahogy megérkezek, kiszállok a kocsiból, és elkezdek a kapu felé sétálni, ami furcsa módon nyitva van. Ahogy belépek egyből észre veszem, hogy az ajtó tárva nyitva van! Azonnal felrohanok Stella szobájába, de semmi! Át kutatom a ház minden szegletét, de sehol nincs! Mi történt hol van? Ezt nem hiszem el! Pont amikor mindent megpróbálnék helyre hozni, elrabolják!
Azonnal hívom apát! Itt most csak ő tud segíteni. Perceken belül Joshhal megérkezik. Elmesélem neki, hogy mit akartam, és hogy mikor már ide értem Stella sehol sem volt.

- Oké, oké! Lassíts kicsit! Csak nyugalom! - fogja meg vállaim. Hol van Kate?

- Ő dolgozik! - felelem.

- Hadd nézzek körbe kicsit! - mondja, és megáll a bejárati ajtó előtt. Úgy tűnik a szemetet akarta kivinni, hiszen itt van közvetlen az ajtóban. És itt a nappaliban, dulakodás nyomai látszanak. Még nedvesek a lábnyomok is a hó miatt! A szobájába felesleg felmenni, mivel itt a lépcső előtt rabolták el.

- Miből gondolod? - kérdezem idegesen.

- Onnan hogy aki elvitte, volt olyan hülye, és itt hagyta ezt a rongydarabot. Így kábította el.

- Mit fogunk mondani az anyjának? - nézek apára kétségbeesetten.

- Nem mondhatunk neki semmit sem! Nem keverhetjük bele! Úgy kell tenned mintha semmiről sem tudnál! Stella reggel iskolába ment, és kész! - feleli határozottan.

- Josh, szólj néhány embernek! Minden nyomot eltüntetni ami utalhat rá, hogy itt jártak!

- Úgy lesz! - válaszolja Josh, és már megy is intézkedni.

Megtévesztő Szerelem (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang