Dom szemszöge.Már egy és fél órája ülünk Diegoval a kórházban. Nem tudunk semmit sem Chrissről,sem pedig Johsról.
Egyszerűen nem hiszem el ezt az egészet.
Miattam kerültek ide. Talán miattam fognak meghalni.
Felnézek egy pillanatra tenyereimből.
A feleségem könnyes szemekkel rohan felém.
Térdre rogy előttem és kisírt szemekkel figyeli tekintetem.
Nem szól hozzám, csak folyamatosan sír. Egy pár percig úgy marad és csak bámul engem. Nem tudom mit mondjak, vagy egyáltalán meg, e szólaljak.
A szemem sarkából látom, ahogy a műtőből David közeledik. Azonnal felálltam. Nem engedtem szóhoz jutni sem.
- Hogy van a fiam? Igaz, életben marad?
- Nyugodj meg, Dom! - fogja meg a vállaim.
Először is higgadtnak kell maradnod. Fontos dologról kell beszélnünk.
Nem mondtam semmit, csak vártam, hogy elkezdje a mondani valóját.
- Súlyosan megsérült a golyó miatt.
Két borda közé fúródott be a golyó, és.... két centiméterrel a gerince előtt állt meg.
Mindenképp el kell távolítani különben, a fertőzésbe fog belehalni. De fent áll a veszélye annak..., hogy lenyomorodhat - mondja komoly tekintetével.
Megállt bennem az ütő. Hátra néztem a feleségemre. Kezeit a szája elé kapta és újra sírni kezdett.
- Mennyi az esély rá? - kérdezem kétségbe esve.
- Kilencven százalék esély van rá - válaszolja.
- Hosszú és bonyolult műtét lesz..., de mindent megteszek, azért, hogy életben maradjon, és hogy járhasson! - mondja határozottan.
Bólogattam és leültem.
Mielőtt bement volna újra a műtőbe, megállítottam.
- Josh életben marad? - nézek rá fáradt szemekkel.
- Már stabil az állapota, rendben lesz - feleli.
- Kérlek... Mentsd meg a fiam - roskadok újra össze.
Bólintott és bezárta maga mögött az ajtót.
Vártunk és vártunk kint. Tudatlanul kétségbe esve...
***
Három óra hossza múlva...
Végre kihozták a műtőből, de még semmit sem tudunk, csak annyit, hogy életben van.
Mindannyian izgatottan vártuk, hogy végre bemehessünk hozzá.
Josshal is beszéltem végre. Elmondta mennyire sajnálja, és hogy, magát hibáztatja. Én viszont nem hibáztatom. Valahogy nem is tudnám.
Pár perc múlva David boldog tekintettel sétál hozzánk és örömmel közli a jó hírt. Sikeresen lezajlott a műtét.
Akkora kő esett le a szívemről. Örömömben néhány könnycsepp csordult végig az arcomon. Azonnal bementünk hozzá és vártunk mikor ébred fel.1 óra múlva.
Chris szemszöge.
- Annyira boldog vagyok, hogy életben vagy!
YOU ARE READING
Megtévesztő Szerelem (BEFEJEZETT)
RomanceStella és az anyukája múltjuk elől egy másik városba menekülnek. Új munka és iskola vár rájuk, új kihívásokkal. A kamaszlány még az első tanítási napon belebotlik egy fiúba, amivel lavinát indít meg az újratervezett életükben. Múlt, titkok, fájdalma...