29. Rész

2.4K 85 2
                                    

Stella szemszöge

– Stella ébredj! Hahó?

Nem vagyok teljesen magamnál, de tisztán hallom Thomas hangját. Mikor rájövök, hogy mi történt, csak akkor pattanak ki szemeim. Elaludtam.

– Meddig aludtam? Miért nem ébresztettél fel? Hány óra? – vágok hirtelen minden kérdést Thomas fejéhez.

– Először is a film negyedénél, már bealudtál. Másodszor, azért nem ébresztettelek fel, mert nem is akartál felébredni!

– Ezt hogy érted? – vágok idióta fejet.

– Úgy, hogy többször is próbáltalak ébreszteni, de te szó szerint rám morogtál.

– Basszus! Komolyan? – nézek rá tágra nyílt szemekkel.

– Igen, de semmi baj. Igazából azért akartalak felébreszteni, mert elég rosszul aludtál. Nem álmodtál rosszat?

– Nem tudom nem emlékszem semmire csak annyira, hogy elnyomott az álom. De miért kérdezed?

– Mert folyamatosan Chris nevét hajtogattad.

– Tényleg? – akadok ki újra, ő pedig bólogat.

Meg sem tudok szólalni eléggé zavarban is érzem magam, és kellemetlenül is. Ránézek a telefonomra, és már majdnem hét óra. Mi a franc?

– Megtudnád mondani, hogy lehet mingyárt este hét óra?

– Hát tudod az idő folyamatosan megy – vigyorog.

Christől kábé délelőtt tizenegy óra felé jöhettem el, mert későn is ébredtünk fel. De ez akkor is sok.
Újra a telefonomra nézek, és csak most látom, hogy Chris legalább tizenötször hívott.

– Ha akarod hazaviszlek! Már kezd sötétedni – mondja.

– Azért nagyon hálás lennék! – mosolygok rá.

Magamra kapom a dzsekim, és Thomassal együtt kocsiba szállunk.
Mikor haza érünk megköszönöm neki, hogy elhozott, és bemegyek. Felmegyek a fürdőszobába, és miután megfürödtem, lemegyek enni valamit. Anya persze még vasárnap is dolgozik, és ezt a szekrényen hagyott cetli miatt tudom. Miután ettem felmennék a szobámba, ha valaki nem nyomogatná őrültek módjára a csengőt. Két lehetőség, vagy Chris, vagy Emily. És igen Emily az.

– Szia! –ront be az ajtón. Úgy döntöttem ma este itt alszom! Remélem nem gond! – vigyorog.

O-oké! - nézek rá "mivan?" fejjel.

Szó nélkül beront, és közli hogy ma itt alszik, amivel semmi bajom nincs, de még csak hívni sem hívott előtte. Lehet hogy valami baj van? Mindenképp megkérdezem tőle.


* Két óra múlva*

Chris szemszöge

A telefonom hangos csörgésere ébredem.

– Chris hol vagy? – ordít egy ismerős hang.

Megtévesztő Szerelem (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora