25.Rész

4.2K 106 5
                                    

- Ugyan már Stella légyszí, nagyon jó
buli lesz! - kérlel már lassan egy órája Emily.

Szilveszter éjjel van igaz még, csak hét óra, de ő már nyaggat a sulis bulival, amit a koliban tartanak. Igazából már tegnap felhozta a témát..., de valahogy nem igazán vagyok bulizós kedvemben.
Ilyenkor mindig, az apával töltött szilveszterek jutnak eszembe. Minden évben elvitt tűzijátékot venni, és engedte hogy én valasszak. Az éjszakát pedig végíg nevettük, jatszottuk éjfélkor pedig mindig gyerekpezsgőt bontottunk, és miután egy cseppig megittam, úgy tettem mint aki részeg ő pedig mindig hangosan kinevettt.
Széles mosolyra húztam a szám, miközben ezek az emlékek jártak át.

- Légyszí Stella! - könyörög tovább Em.

Csak tagadóan csóválom fejem.

- Figyelj drágám, szerintem is mehetnél én úgysem leszek itthon. Sőt tuti, hogy ma éjjel bent kell maradnom dolgozni - kiabálja anya a fürdőszobából .

- Tudod Chris is ott lesz! - kacsint rám Em

- Gondoltam, hogy ott lesz hiszen az osztálya hozta össze a bulit! - forgatom meg szemeim.

- Pfhuuu... nincs remény! - dől hassal az ágyamba. - Egy okot mondj, hogy nem akarsz jönni, és eskü nem nyagatlak tovább! - morog a párna alól.

- Nem is tudom csak...,

- Tessék, ez nem ok! - pattan fel.

Nevetve csóvalom meg a fejem. Felállok és oda sétálok hozzá.

- Jól van legyen megyek!

Visítva ugrik a nyakamba, és már rohan a szekrényemhez, hogy ruhát válasszon nekem.

- Valami csini, és szexi kell! - dobálja ki a ruháim az ágyra.
Pár perc keresgélés után csak annyi kiált, hogy MEGVAN!
Ördögi mosollyal fordul felém.

- Nah nem! Tuti, hogy nem! - nézek rá meredt szemekkel.

- Ohh de hogy is nem! - nevet rám. - Stella ne viccelj már ez a ruha nagyon dögös, és még a cédula is rajta van! Még, csak nem is hortad!

- Megtetszett mikor felpróbáltam, ezért megvettem. De igen, nem hordom és?

- És az lesz, hogy most felveszed! - dobja rám.

Elképesztően csinos ruha, ez biztos.
Ezüstös csillogó hatású, mély vágású koktél ruha.
Mikor először felpróbáltam csodálkoztam milyen jól áll rajtam.

- Gyerünk Stell próbáld fel muszáj látnom rajtad! - mondja, és megradja karom úgy állít fel.

- Jól van jól van azonnal!

Gyorsan magamra rángatom mire ő is, és anya is tátott szájjal néznek rám.

- Atya ég Stella! Mekkora melleid vannak! - néz folyamatosan Em.

- Ohh hogy te mekkora, egy perverz vagy! - dobom meg a földön heverésző ruhákkal.

- Gyönyörű vagy kicsim - néz rám ragyogó szemekkel anya. - Szerintem is maradjon, annyira jól kiemeli az alakod.

- Jól van végül is maradhat - sóhajtok nagyot, közben megnézem magam a tükörben.

- Jól van, énis átöltözöm készülődjünk! - dörzsöli össze tenyereit Em.

- És te mit fogsz felvenni? - kérdezem érdeklődve.

- Ohh nyugi mindenre gondoltam! - vigyorog, és előveszi háti táskáját a tartalmát pedig az ágyamra borítja.
Egy szűk pink combközépig érő ruha sminkek, és egy hajvasló szóródik szanaszét.

Megtévesztő Szerelem (BEFEJEZETT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin