21.Rész

3.8K 93 4
                                    

Chris szemszöge

December tizennyolcadika, csütörtök van, és két nap múlva Stella szülinapja.
Fogalmam nincs mit vegyek neki, de már nagyon várom. Mivel huszadika szombatra esik, talán holnap elviszem valahová vacsorázni, vagy tényleg elviszem moziba.
Megköszöntem apának is, hogy elküdte aznap az embereit, mikor Stellát áthoztam. Még szerencse, hogy időben írtam neki.

Már felöltözve készülök a kocsihoz, hogy elinduljak a suliba, mikor kapok egy üzenetet Stellától.

" Jó reggelt te rosszfiú! Remélem jól kipihented magad, mert ma este nem lessz rá esélyed! Puszi! "

Oké! Ez, meg mi volt? Mire készül? Mit akarhat! Talán rosszra gondolok, de azt a dolgot szeretné?
Jajj de, hogy is annyira idióta vagyok!
De akkor mire céloz azzal, hogy ma este?
Mindegy úgy is kiderül. Kocsiba ülök, és elindulok.
A suli előtt Max áll.

- Nah helló, mizujs? - kérdezi.

- Hát ha már így kérdezed, ezt nézd meg! - mutatom meg neki, a Stella által hagyott üzenetet.

- Hűha tesó készülj fel, mert tuti hogy...,

- Mi tuti? - vágok mondandójaba.

- Az, hogy ti szexelni fogtok! - vágja rá.

- Az lehetetlen! Kizárt dolog!

- Miért is lenne az..., talán félsz? - néz rám gúnyosan.

- Jah igazad van félek, hisz még egy lánnyal sem szexeltem soha életembe! - nézek rá komoly tekintettel.

- Jól van már, csak viccelek! - nevet rám. - Nem attól félek, hogy én nem állnék készen rá..., hanem attól félek, hogy elhamarkodottan dönt!

- És, ezt honnan veszed? - kérdezi kíváncsian.

- Mert már annyiszor megtörténhetett volna, de valami mindig közbe jött, meg persze volt rá alkalom, hogy ő gondolta meg magát. Félre értés ne essék, ha kell egy életen át várok rá!

- Értelek - bólogat.

- Nem tudom mire gondoljak, lehet valami másra gondol. De, mi másra gondolhatott? Te mire gondolnál, ha Emily egy ilyen üzenet hagyna kora reggel?

- Hát...

- Várjunk, csak... még nem is mesélted mi történt a faházban! - szólók közbe.

- Igaz is..., hát elég sok minden. Nem gondoltam volna, de megtörtént, amire nem is számítottam - utal a lényegre.

- Tényleg? - kérdezem.

- Tényleg - mosolyog.

- És... milyen volt?

- Csodálatos! Bárcsak, ő lett volna az a lány, akivel megtörténhetett volna első alkalomra. De így hozta, a sors így kell lennie. Tudod teljesen más mikor egy lánnyal azért fekszel le, mert szereted, mert vonzódsz hozzá. Amikor mindketten érzitek azt a bizonyos érzést, hogy az izgalomtól össze szorul a gyomrotok, és mohón értek egymáshoz. Sokkal jobb mint mikor, csak a farkad vezérel.

- Ohh, ezt te mondod? Tényleg? - nézek rá összefont karokkal.

- Most miért? - tárja szét karjait.

- Hmm... ki is volt, az aki a tavalyi évét végig bulizva, részegen, csak dugással töltötte? Már nem igazán emlékszem!

- Oké..., az más időszak volt! Ahogy, ez is! Jobb szerelmesnek lenni, mint részegen dugni!

Megtévesztő Szerelem (BEFEJEZETT)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن