30. Rész

2.4K 80 5
                                    

- Chris! Ébredj már!

- Mi? Mivan? - nézek fel Maxra kómásan.

- Mi van Csipkerózsika meddig akartál aludni?

- Miért hány óra van? - húzom a fejemre a takarót.

- Reggel hét óra van! De ez nem számít most. Viszont vasárnap este fontos dolog miatt nem tudtam eljönni hozzád.

- Lefogadom Emilyvel voltál!

- Ha tudni szeretnéd a barátnőd után kémkedtem vagyis... A volt barátnőd után! - feleli, és ekkor kibújok a takaró alól.

- Miért is kémkedtél utána? - kérdezem kíváncsian.

- A lényeg hogy hozzád készültem, úgy gondoltam nem jövök kocsival inkább sétálok, és az a lényeg, hogy már majdnem előttetek jártam, amikor megláttam Stellát egy sráccal. Kint beszélgettek látszott rajta, hogy sírt, gondolom miattad, de nem ez a lényeg. Találd ki volt vele!

- Mondd már, hogy ki volt!

- Thomas volt vele, és nem találod ki mi történt utána! Stella be ment vele a házukba, és ott maradt vele. De van egy kis furcsaság az egészben.

- Micsoda?

- Stella ott volt vele egész nap! Nem tudom miért, de úgy éreztem muszáj miattad megfigyelnem őket.

- Mi a francért nem hívtál?

- Ohh hogy is mondjam... Hívtalak! Milliószor, de nem vetted fel! Ezért kénytelen voltam egyedül fagyoskodni kint este hét óráig!

- Mi? Miért olyan sokáig?

- Mert Stella akkor ment el tőle, vagy is vele gondolom haza vihette Thomas.

- Most azonnal átmegyek hozzá! - pattanok ki az ágyból dühösen.

- Miért nem beszélsz majd a suliban vele?

- Azért mert tuti, hogy nem fog jönni! Tudom hidd el! - válaszolom, közben magamra kapom a nadrágom, és a pólómat. - Nah mivan itt maradsz, vagy jössz?

- Jól van, már megyek! - forgatja meg szemeit.

Kocsiba szállunk, és azonnal Stellaékhoz megyünk. Oké, hogy megtudta a papír témát, de miért nem ment haza? És ott volt az a faszkalappal. Szinte egész nap vele volt. Miután elment, utána hívott Kimberly is. Talán Thomassal van köztük valami? De honnan ismernék egymást? Ezen jár az agyam míg meg nem érkezünk.


***



- Jó reggelt, beszélhetnék Stellával? - térek a lényegre egyből.

- Stella nincs itthon! És amúgy is megkért rá, ha keresed is, ne mondjam hol van. Szeretném megtudni mi történt köztetek?

- Összevesztünk egy kicsit, erről szeretnék beszélni vele.

- Chris tényleg nincs itthon Stella! - néz rám makacsul az anyja.

- Oké értem! -felelem, és úgy teszek mint aki elakar menni, de abban a pillanatban mikor elfordul, utána lépek, és berontok.

- Sajnálom, de muszáj beszélnem vele! - rohanok fel a lépcsőn.

Amikor hirtelen benyitok a szobába meglátom Stellát... Ahogy békésen alszik. Olyan nyugodt, és.... és én meg idiótán rátörök! Mit csinálok én itt? Hiszen okkal hiszi, hogy megcsaltam. Le ülök az ágyra, és óvatosan megfogom a kezét.

- Mindennél jobban szeretlek! - suttogom halkan, és megpuszilom a homlokát. Azonnal mozgolódni kezd ezért felállok, és kisétalok a szobából. Beülök a kocsiba, és szó nélkül elhajtok. Max látja, hogy rosszul érzem magam, de nem szól hozzám. Haza érve felmegyek a szobámba, és lefekszem. Max is haza megy, így teljesen egyedül maradok, amit nem is bánom annyira.
Meg kell tudnom mi van Kimberly, és Thomas között. Nem vagyok hülye ők ketten kiterveltek valamit.
És még a mai nap folyamán kiderítem.

Megtévesztő Szerelem (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang