- Hétfő reggel van. Felébredni sem akarok nem, hogy még suliba menni! - ordítom anyának.- Stella esküszöm neked, ha felmegyek a szobádba, én foglak kirángatni onnan!
- Akkor sem megyek! - kiabálok le.
Nem akarok suliba menni, és ennek okát inkább hanyagolom. Nem akarom őt látni sem, főleg meg beszélni vele.
- Stella!
- Igen? - bujtatom ki szemeim, a takaró alól.
- Ez nem megoldás a problémátokra!
- A problémánkra? - ülök fel. - Ez inkább, csak az én problémám! Ő megtette, és ennyi!
- Végig sem hallgatad!
- Te honnan tudod? Azt ne mondd, hogy felhívott téged!
Csak némán áll az ajtóban.
- Anya!
- Jó igen hívott, és akkor?
- Mit mondott neked?
- Semmit, csak azt hogy nem hallgatad végig nem engedted, hogy elmagyarázza.
- Mert nem vagyok kíváncsi a mondandójára!
- Öltözz! Nem szeretnék miattad elkésni! - mutogat rám fenyegetően.
Duzzogva bólintok, és felöltözöm.
Mielőtt a sulihoz értünk anya megkért rá, hogy beszéljek Chrissel, de persze úgy tettem mint aki nem is hallja.
Megállok, a suli előtt. Legszívesebben hazamennék, de ha már itt vagyok nincs visszaút.
Elindulok a tanterem felé, ahol Emily áll.
Megölel, és próbál vigasztalni, mivel vasárnap mindent elmondtam neki. De megkértem rá, hogy hanyaguljok a témát.A negyedik órámra indultam volna büfé után, amikor a többiektől megtudtam, hogy a tanárnak sürgősen el kellett mennie, így az óránk elmarad. Úgy gondoltam elmegyek a könyvtárba, már rég voltam.
A polcok között sétálok, amikor valaki megérinti a vállam.- Thomas? Te, hogy kerülsz ide? - nézek rá meglepődve.
- Neked is szép napot! - dől a polcnak mosolyogva.
- Megijesztettél!
- Bocsánat! - mosolyog tovább.
- Nem válaszoltál a kérdésemre.
- Hát tudod - tesz felém, egy lépést. - Követtelek egészen idáig!
Meredt tekintettel nézek rá.
- Csak viccelek! - nevet fel.
- Aha persze - vigyorgok idiótán, közben felsóhajtok.
- Jajj nyugi már Stella! Igazából..., én is ide járok. Csak ritkán járkálok, inkább olvasok szünetekben a termünk előtt.
- Ohh értem nem is gondoltam, hogy itt tanulsz.
- A sors hozzád sodort! - mondja gúnyolódva, közben elég közel hajol hozzám.
Jót nevetek rajta.
- Amúgy, mi van a barátnőddel? Úgy tudom, nem csak engem hagytak faképnél a moziban.
- Kiderült, hogy azért nem jött el, mert egy másik pasi éppen dugta!
- Uhhff..., nem is tudom mit mondjak!
- Jah ez volt, az én reakcióm is nyugi!
- Ha szeretnél róla beszélni, meghallgatlak - mosolygok rá.
YOU ARE READING
Megtévesztő Szerelem (BEFEJEZETT)
RomanceStella és az anyukája múltjuk elől egy másik városba menekülnek. Új munka és iskola vár rájuk, új kihívásokkal. A kamaszlány még az első tanítási napon belebotlik egy fiúba, amivel lavinát indít meg az újratervezett életükben. Múlt, titkok, fájdalma...