13.rész

3.6K 79 0
                                    

Hóeséses hétfő reggelre ébredtem.
És ha hétfő akkor suli amit már vártam, mert nem beszéltem egész hétvégén Emilyvel és már kíváncsi vagyok rá hogyan telt a szombat estéjük.
Felöltöztem feldobtam egy kis sminket, és már mentem is anyához a kocsiba. Pár percen belül megérkeztünk, és már indultam is a suliba.
A termünköz közeledve találkoztam Emilyvel.

-Szia Stella -mosolygott rám.

-Szia... mi újság?-kérdeztem izgatottan.

-Van mit elmesélnem nyugi - válaszolta sikítását visszafolytva.

-Már alig várom-örültem vele együtt.

Bementünk órára ami eléggé unalmas volt mivel dokumentum filmet néztünk a jeges medvékről.
Igen, cukik meg minden de jobban érdekelt Emily romantikus meglepetése.

Szinte egész órán erről beszélt Em. Annyira örültem hogy boldog, és vidám.
Meglepődten hallgatam végíg ahogyan elmesélte, hogy meglepetés estét szervezett Max kettőjüknek, és hogy egy csoda szép faházban voltak egész éjjel.
Nagyon sokáig beszélgettek és Max rengeteg nyalámsággal és finom étellel kedveskedett neki.
És hát persze a jakuzzit sem hagyták ki. De amin a legjobban meglepődtem az az, ahogyan elmesélte hogy megtörtént amire nem számított. Elvesztette a szüzességét.

-Várjunk csak?-néztem rá kérdő tekintettel.
-Elvesztetted a szüzességed? Azt hittem már lefeküdtetek egymással?-romahoztam meg kérdéseimmel.

-Miből gondoltad ezt?-néz rám mosolyogva.

-Csak tudod... mindig ott aludt veled, és annyira felszabadult vagy ha a közeledben van, ezért is gondoltam ,de remélem nem haragszol hogy ilyet feltételeztem.-néztem rá bocsánatkérően.

-Ugyan dehogy haragszom-legyintett kezével.

-Akkor megnyugodtam - mosolyogtam rá.

Szinte egész órán beszélgettünk.
Szünetben elmentünk a a büfébe, és vettünk magunknak kaját és elég sok chipset is mivel a tanár kijelentette hogy ma három órán keresztül, csak dokumentum filmeket nézünk.
Örültünk neki nagyon szóval mindent amit szeretünk megvettünk.
Becsengettek végre. A tanár már épp kapcsolta volna be a filmet de ekkor egy másik tanár lépett be.

-Elnézést hogy zavarom, beszélhetnék Emma?-súgta a másik női tanár.

-Persze mondd csak miben segíthetek?-súgta vissza.

-El kell mennem sajnos családi probléma adódott otthon. Itt maradhatna az osztályom egy, két óra hosszárra?-kérdezte kicsit idegesen.

-Persze menj csak úgyis filmet nézünk-mosolygott.

-Köszönöm Emma életmentő vagy.

Ezzel pedig kiviharzott.
A tanár felállt és közölte az osztállyal hogy a 12.osztály szinte egész nap velünk lesz.
Ezzel pedig helyet foglalt újra.

-Azt mondta hogy 12.osztály?-kérdez vissza Em.

-Igen a végzős osztály-feleli a tanárnő.

-A végzősök?-nézek rá Emilyre.

-Uhumm- bólogat.

-Akkor...-kezdtem mondani valómba de az ajtó nyitodás megzavart.

Azt ajtón Max lépett be. Elnézést kért, és elmondta hogy az osztályfőnöke küldte őket ebbe a terembe.
Emma tanárnő beinvitálta őket.
Nem is tudtam hogy ez az osztály csak fiúkból áll.
Már majdnem mindenki besétált az ajtón.
Chris volt az utolsó aki bejott.

Szokásosan fekete farmert, fehér pólót, amiben gyönyörűen látszódnak izmai, és fekete bőrdzsekit viselt.
Haja mint mindig kócósan. Zöld szemei csak úgy csillagtok a kevés fény ellenére is.
Lassan oda sétalt hozzám.

-Leülhetek melléd?-kérdezi lágy hangon.

Magam mellé nézek de már Em felszívódott. Gondolhatjátok ki mellé ült.

-I igen-dadogtam.

Mellém huppant. Finom illata egyből az orromba fúródott. Csak ültem szótlanul melette. Eléggé zavarban voltam mivel folyamatosan bámult. De végül szemébe néztem.

-Mi az? Miért nézel így rám?-néztem rá mosolyogva.

Tekintetét most a kivetített videóra szegezte, és csak ennyit mondott.

-Semmit csak...-vett egy mély levegőt.
Olyan gyönyörű vagy-felelte, és közben újra rám nézett.

Tágra nyílt szemekkel néztem magam elé kipurult arrcal.
Meg sem szólaltam csak néztem a filmet. Egyre jobban belemélyültem, és teljesen kiment a fejemből hogy Chris melettem ül.

Hirtelen ujjaival eltürte tincseim a fülem mögé és éreztem meleg leheletét amitől megborzongtam.

-Annyira gyönyörű vagy-súttogta elképesztő lágy hangon.

Óvatosan lejjebb kúszott és megcsókólta a nyakam.

-Chris...-nyögtem ki nehezen. Még meglátnak.

-Ugyan már az utolsó padban ülünk senki sem láthat meg-súgta.

Kezét combomra helyezte és jól megmarkolta.
Szemeibe néztem és már nem bírtam tovább, ezért szenvedélyesen de halkan megcsókoltam. Annyira jó, finom, és puha az ajkai hogy sosem lehet betelni vele.

-Olyan édes vagy-harapott ajkaiba.

Teljes testközelben voltunk. És ahogy észre vettem, tényleg senki sem láthatott volna meg minket,mivel akik előttünk ültek jól eltakartak minket. Így, szabadon mozoghattunk.
Ajkaival újabb csókókat lehelt nyakamra én pedig fél szemmel figyeltem a többieket közben élveztem ahogy kényeztet.
Fogalmam nincs hogy csinálta de észre sem vettem ahogy ujjait a nadrágomba csúsztatta.

-Ennek szerintem nem most jött el az ideje-sóhajtottam fel.

-És mégis miért?-kérdezte kacéran.

És pont megszólalt a csengő.

-Hát ezért-mosolyogtam rá gúnyosan.

-Ezt most megúsztad-húzta ki ujjait nadrágomból.

Megköszörültem torkom, és ki mentünk szünetre ő elszaladt a mosdóba én pedig Emilyvel beszélgettem. Mint kíderüllt mégse olyan jól takartak akik előttünk ültek mivel Emily és Max láttak minket, és jót nevettek rajtunk.
Csak vállat vonva gúnyosan kinevettem őket.

Újra becsengettek és órára mentünk.
Egész órán beszélgettünk néha elcsantatt egy, két csók és néha ránk is szólt a tanár mivel elég hangosan nevettünk.
Chris telefonja hirtelen megcsörrent amit fel is vett. Boldogan és nevetve szólalt meg. De pillanatokat alatt eltűnt a mosoly arcáról. Szemei tágra nyíltak, arcizmai megfeszültek, és láttam rajta valami nincs rendben. El sem köszönt a vonal másik felén lévő személytől, csak lettette a telefont. Össze pakolt és rám nezett.

-El kell mennem holnap beszélünk. Szeretlek-mondta egy hamis mosollyal.

Homlokomat megpuszilta és a tanártól engedélyt sem kérve kiviharzott a teremből. Rá nézek Maxra és megkérdeztem halkan hogy mi történhetett, de vállat vonva annyit mondott fogalma sincs.
Nem tudom mi történhetett de ki fogom deríteni holnap mindenképp.

Sziasztok bocsi hogy mostanában nem volt új rész sajnos elég sok gondom volt nem volt időm új részeket feltenni de megprobálok egyre több részt megirni és minél hamarabb fel rakni. Köszönöm a türelmeteket 😇😇😇

Megtévesztő Szerelem (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now