32.Rész

2.1K 79 1
                                    

Chris szemszöge

Miután kiderítettük, hogy kit kell megkeresni azonnal elindulunk, apával, és Maxel együtt hozzá. Már reggel hat óra van, és még csak eddig jutottunk el! Kitudja hol van Stella, és mit csinálhat vele az a hülye ribanc! Szeretném végre megtalálni, de ilyen tempóban nem tudom mi lessz. Hiába hívom, hiába írok Kimberlynek nem válaszol, ami egyre jobban idegesít. Végre megérkeztünk Igoor lakásához. Nincsenek őrök, se kamarák semmi. Így hát normális emberek módjára apa becsenget, ő pedig másodperceken belül ajtót nyit.

– Mi a faszt akarsz Dom? – néz apára Igoor fegyverrel a kezében.

– Oké tehát, tudtad hogy jövök! Nem kereltek, és megkérdezem tőled, hogy hol van Stella Forbs? 

– Az meg ki a fene? – néz apára értetlenül.

– Az nem lényeg! Hol van? Ma rabolták el, még hozzá Kimberly Drabwosky! 

– Ohh, hogy a főnökasszony volt? – húzza széles mosolyra száját.

– Főnök asszony? Tehát tényleg átvette, az apja helyét! – csodálkozik apa.

– Nem mondta el, hogy mit tervez engem csak arra kért meg, hogy eladjam azt a házat! És ne nézz így rám, tudom hogy így találtál meg! Azt hiszem ez volt a terve! És hidd el nekem nem lesz kegyes veletek! Még csak most kezdett el játszani!

– Tehát nem tudod, hogy hol van?

– Ha tudnám sem mondanám el!

– Hát jól van köszi a segítséget! – feleli apa és menni készül, de hirtelen vissza fordul, és akkorát bevág neki, hogy métereket csúszik a padlón. Ezzel eléggé meglepett!

Beljebb sétál hozzá, és durván arcon rúgja amitől elájul. Bevonszolja a hálójába, és megkötözi, azután egy jég pohár vízzel arcon önti.

– Szép jó reggelt! – ül mellé apa.

– Mi a francot akarsz? – kérdezi véres, és betört orral.

– Tudni akarom hol van, a lengyel lánya!

– Inkább meghalok minthogy eláruljam.

– Nem szokásom kínzást alkalmazni! Igazából mindig az embereimre bízom... de vannak kivételek, és most te is közéjük tartozol! – mosolyodik el apa.

– Max, lennél olyan kedves, és behoznád nekem a legnagyobb kést, amit találsz? – fordul Max felé.

– Hogy... én? – dadogja Max.

Akaratlanul is elmosolyodom.– Azonnal megyek! – válaszolja, és pár perc múlva egy elég nagy késsel tér vissza.

– Köszönöm! Ez nagyon is megteszi! – bólint apa Maxre. – Nah szóval! Nem foglak megölni, mivel annak semmi értelme nem lenne, ezért úgy döntöttem, hogy itt a helyben megcsonkítalak! – néz Igoora mosolyogva, és azonnal a kéz fejébe vágja a hatalmas kést. 

Hangos, és fájdalmakkal teli kiáltás hagyja el Igoor száját. Max meredt szemekkel nézi mi történik, és a szája elé kap jelezve, hogy kicsit rosszul érzi magát. Én beljebb sétálok a szobába, az ággyal szembeni ablakhoz állok, és összefont karokkal dőlök neki. Így most már tisztábban látom mi történik.

– Szóval? Elárulod, hogy tartózkodnak? – kérdezi nyugodtan apa.

– Azt várhatod! – vigyorog apára.

– Oké! – válaszolja mosolyogva apa, és kihúzza a kést, majd újra belevágja ugyanabba a helyre, és megcsavarja a kést. 

A férfi újra felkiált, de választ még most sem kapunk. 

Megtévesztő Szerelem (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now