Za veľkými oknami apartmánu na treťom poschodí nebolo vidieť nič, len temnú, pre niekoho lákavú, tmu. Louisa však ani trochu nelákala. Nerád chodil von, keď nebolo vidieť v uliciach za rohy budov. Vlastne, všeobecne nerád chodil von. Nebolo to však tak, že by nechcel alebo tak, jednoducho nemohol. Nepáčili sa mu pohľady, ktoré na neho hádzali Alfy. Akoby bol kus mäsa, ktoré sa prechádza po chodníkoch a čaká, pokým ho niekto zožerie. Presne tak si pripadal, keď išiel zo školy domov. Aj keď sa snažil ísť čo najrýchlejšie, najnenapádnejšie, jednoducho to niekedy nešlo.
"Zas budeš celú sobotu sedieť doma?" ozval sa tichý hlas z kuchyne. Louis pregúľal očami, no ďalej sledoval Catfish na MTV.
Hlas ho však nenechal len tak v pokoji sa dodívať na jeho obľúbenú Show. Jednoducho si to napochodoval do obývačky, rovno pred televízu a Louis sa mohol nakláňať koľko chcel a ako chcel, cez postavu Bety nič nevidel.
Louis si povzdychol a pozrel sa na svojho kamaráta, spolubývajúceho.
"Nejdem nikam."
Beta si založil ruky na hrudi. "To sa budeš celý život skrývať a zamykať v byte?"
"Ak nechcem, aby mi niekto ublížil, myslím že áno," povedal Louis monotónne, pretože s Liamom už preberal túto tému niekoľko krát.
"Budem tam s tebou. A určite pôjde aj Niall, keď príde z práce."
"Si Beta, Liam."
Liam pregúľal očami a vrátil sa späť do kuchyne, kde pravdepodobne prirpavoval večeru, ako tomu bolo každú sobotu. Louis sa nesťažoval, mal rád, ako ho jeho dvaja spolubývajúci rozmaznávajú. Aj keď boli v byte dve omegy a jedna beta, Louis sa cítil ako omega medzi dvoma alfami.
"Som doma!" ozvalo sa o necelú polhodinu neskôr. Louis znova pregúľal očami a vstal z pohovky, keď sa spustila reklama, ktorá aj tak išla každých desať minút, ako keby to niekoho bavilo. Pomaly vošiel do kuchyne, kde našiel Liama, ako krája paradajky a Nialla, ktorý si dal variť vodu na čaj.
"Nejaké plány na dnešný večer?" spýtal sa Niall, keď si všimol Louisa, ktorý si sadol za menší stôl, ktorý mali v kuchyni.
Beta si ťažko povzdychol. "Chcel som si ísť dnes sadnúť do nejakého klubu, no slečna Louis to nejako zamietla."
Louis na neho zdvihol jedno obočie, aj keď ho Liam, otočený chrbtom, nemohol vidieť. "Nie som slečna."
"Tak ale bojíš sa ísť von."
"Lebo som omega, Liam."
"Aj ja som omega, Lou. Dokonca pracujem na mieste, kde chodia alfy každý deň," povedal Niall, opretý bokom o kuchynskú linku ako čakal, pokým sa mu dovarí voda.
Louis si prešiel rukami cez tvár. "Lenže ty si sa zmieril s tým, že ťa obťažujú a-"
"Nikto ma neobťažuje. Niekedy sa nájde nejaký idiot, ktorý niečo skúša, ale okamžite ho schladím tým, že mám svojho alfu."
Louis rozhodil rukami. "No, a sme doma. Ty máš alfu, dokonca si označený, ale vieš čo?" spýtal sa Louis, no nečakal na odpoveď, hneď odpovedal. "Ja nie. Ja som ako chodiaci výklad s nápisom SOM OMEGA A CHCEM TVOJ ALFA PENIS V MOJOM ZADKU!"
Niall si zakryl ústa rukou a ticho sa smial, zatiaľ čo Liam pokrútil hlavou a dal pokrájané paradajky so syrom na panvicu.
"Si úplne detinský, Louis."
"Nie som detinský, som realista, Liam."
Niall si povzdychol a zalial si čaj. "Myslím, že náš beta kamarát má pravdu, Louis. Mali by sme ísť von."
YOU ARE READING
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanfictionPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...