[A/N] Witam. /poľština/
JAAA viem, som hrozná. Lenže bolo toho veľa. Koncert, škola, doma, škola, škola a kamarátky. Tento týždeň je posledný, kedy sa učíme, takže bude to HOROR NA ZEMI! Jednoducho to bude písomka tam a písomka tu. Viem, že nikoho nezaujímajú moje výhovorky (možno si toto ani nečítate), ale je to vysvetlenie, prečo som proste kašľala na písanie. Nemala som ani nápady, no nakoniec nejako prišli :)
Nezabudnite (znova pripomínam) si pozrieť THE DEAL (píšem s Tam) na profile UghShine, a pozrite si aj moje depkačky na PuppyShine's Diary na mojom profile :)
Túto kapitolu by som chcela venovať toľko osobám! Ugh. No dám to na postupku a venujem aj nabudúce aj nanabudúce a tak ďalej. Túto kapitolu venujem Barbarke aka Barb, pretože je to proste 'moje holka'. Moje problémy bez mihnutia oka vypočula (prečítala), je proste sakahskd :) Aj keď neviem, či toto číta, ale aspoň vie, že na ňu myslím.
Love u
Puppy.
Bolo zvláštne, ako všetko do seba zapadalo. Thomas sa poznal so Zaynom kvôli Niallovi, ktorého našiel práve on v bare.
Harryho poznal kvôli Louisovi, ktorý sa dostal do heatu v jeho prítomnosti.
"Odkiaľ ho poznáš?" spýtal sa Zayn s pohľadom upreným na Thomasa, aj keď bola otázka smerovaná Harrymu.
"Louis bol v heate, keď mi zavolala Kuni a bol tam aj on," prižmúril oči na muža Harry, "a robil si nároky na Louisa."
Thomas pokrútil hlavou s tichým smiechom. "Nerozumiem ako tí dvaja mohli naraziť na dvoch sebeckích magorov, ktorí si nevážia, že majú omegy. Alebo mali?" pozrel sa na Zayna s malým úškrnom na perách.
"Ty bastard," zašomral Zayn a radšej sa posadil na stoličku, inak by tomu chalanovi niečo urobil. Radšej sa prekoná a uvidí Nialla, než aby ho mali vychodiť.
"Čo tu chceš?" spýtal sa nevrlo Harry, stále stojac, pozeraúc sa na muža stojaceho pár metrov od neho.
Thomas mykol plecami s pokojným výrazom. "Dúfam, že sa vrátiš ku Kuni a ja budem ako dobrý a starostlivý alfa utešovať zlomeného Louisa."
Harry prižmúril oči, zovrel dlane do pästí a ak by to bolo možné, od hnevu by asi videl načerveno. Čo mu to tu rozpráva? Priamo do tváre sa mu opovažuje niečo také vyprsknúť.
"Odkiaľ vieš o mne a Kuni?" spýtal sa, aby prešiel na inú tému, pri ktorej by nemal chuť Thomasovi vraziť.
Thomas pokrútil hlavou a zasmial sa, akoby hovoril, či sa Harry robí taký hlúpy alebo aj taký hlúpy je. "Kuni je Kuni a to znamená, že neudrží jazyk za zubami. A myslím, že ťa nemala veľmi v láske, keď prišla o Alfu a aj omega postavenie. Ani neviem, prečo bola s tebou v tej kaviarni, keď ťa neznesie."
Harry sa zamračil a Zayn za ním taktiež.
"Sme priatelia."
Thomas sa zasmial a znova pokrútil hlavou, pričom sa posadil na stoličku, o niekoľko stoličiek od tej Zaynovej. "Asi nevieš, aká je Kuni. Ja ti to však nepoviem."
"Prečo nie?"
"Pretože chcem Louisa a Kuni chce z nejakého hlúpeho dôvodu teba."
Harry otvoril ústa, chcel mu povedať s veľkou radosťou, že Louis bude jeho omega, no prerušil ho hlas doktora.
YOU ARE READING
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanfictionPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...