Na letisku bolo chladno. Louis mal studené prsty na rukách a aj keď si ich strčil hlboko do vreciek mikiny, veľmi to nepomohlo. Mal ich spotené, no stále studené. Pery si natrel balzamom, pretože po jemne popraskali, keď prechádzal od taxíka ku vchodu letiska. Neustále si ich medzi sebou trel, aby si aj tie zahrial, keďže sám cítil, aké sú studené.
Johnathan, jeho ochrankár, stál niekoľko metrov od chlapca a prechádzal sa sem a tam. Bol platený za pozorovanie okolia, nie za to, aby sedel na zadku a čítal noviny. Bol to vysoký, postarší muž, ktorého úlohou bolo chodiť s Louisom všade, keď vyšiel chlapec z domu. Nie je veľmi bezpečné, ak ste zasnúbený s mužom, ktorý obchoduje so zbraňami.
"Zober si moju bundu," prehovoril John, keď už dlhší čas videl, ako sa chlapec snaží zahriať trením rukami po stehnách. Avšak Louis ticho pokrútil hlavou, na okamih sa pozrel do Johnových čiernych očí a napokon sa mu pohľad opäť vrátil na miesto, ktoré sledoval už niekoľko minút. Takmer hodinu.
"Neviem, prečo sme prišli dve hodiny pred príletom, Louis," prehovoril znova John s rukami vo vreckách čiernych džínov.
Louis zľahka pregúľal očami a skryl si ruky pod podpazušie, aby si ich zahrial. "Nemohol som ostať doma. Nevidel som ho tri mesiace."
Dany bez slova prikývol a znova sa na pár metrov vzdialil. Sledoval mužov a ženy, ktorý sa miesili v obrovskej hale s kuframi ťahajúcimi za sebou, alebo len s malou príručnou batožinou. Pri každom podozrivo vyzerajúcom prižmúril oči a sledoval postavu až pokým mu nezmizla z dohľadu.
"Zase vyzeráš?"
Ochrankár sa takmer nebadane mykol a rýchlo sa otočil, aby sa stretol s blondiakom, ktorému na perách žiaril pobavený úsmev. Ten chlapec mu vážne občas liezol na nervy. Robil si z neho srandu a provokoval ho. Akoby spochybňoval to, že už je to dlhoročný ochrankách vplyvních ľudí po celom svete.
"Nikto nebezpečný podľa mňa na tomto letisku nie je. Márne sa snažíš niekoho spacifikovať," povedal po chvíľke pozorovania vyššieho muža, Niall. Bol teplejšie oblečený ako Louis, no aj tak nie dostatočne, aby sa zahrial. A preto odišiel po teplé kapučína z letiskovej kaviarni, ktoré mu dali do To Go pohárov.
Ochrankár si ho zmeral pohľadom, nič však nepovedal. Jeho šéf je predsa len jeho šéf, nebude si nič komplikovať. S pokojným výrazom sa vzdialil aj od Nialla a snažil sa pôsobiť pre okolie nenápadne.
"Nerozumiem prečo sa snaží, veď tu sa nemôže nič stať," povedal Niall po tom, čo podišiel ku stoličkám, pričom na jednej z nich sedel chúliaci sa Louis. Oči sa mu takmer v sekunde rozžiarili, keď videl pohár v Niallovej ruke.
"Oh, díky ti Bože," zašepkal a siahol po pohári, ktorý ihneď objal oboma rukami. S malým úsmevom a zatvorenými očami si vychutnával teplo, ktoré hrialo jeho studené ruky.
Niall pregúľal očami a sadol si vedľa modrookého chlapca. Preložil si jednu nohu cez druhú, pričom si členok položil na koleno druhej nohy. Pohár kávy držal v jednej ruke a tú druhú si strčil do vrecka nie veľmi teplej bundy.
"Neviem akého magora napadne v zime klimatizovať letisko," zašomral Niall a pozrel sa na ľudí okolo. Takmer všetci, ktorí čakali, mali v rukách poháre z kaviarne. Možno to bol len marketingový ťah, ako donútiť ľudí si niečo v kaviarni kúpiť.
Louis len mykol plecami a odpil si z kapučína, ktoré mu opálilo pery, no nejako veľmi sa o to nezaujímal. Bol rád, že má pri sebe nejaký zdroj tepla.
"Vysvetli mi prosím, ešte raz, prečo sme museli vypadnúť z našich teplých postelí o dve hodiny skôr, ako bolo treba?" spýtal sa Niall. Vytiahol ruku z vrecka bundy, aby si pridržal pohár, ktorému sa snažil dať dole kelímok, aby si kapučíno mohol ochladiť fúkaním.
YOU ARE READING
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanfictionPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...