~ 15

2.4K 236 15
                                    

[A/N] Weeey!

Naozaj mi je veľmi ľúto, že som nedala double update cez víkend :// no mali sme tréning a potom sme išli na návštevu. Potom boli billboard awards a ja som sa samozrejme musela pozerať O:) takže som spala tri hodiny, pretože som ráno išla do roboty -_- včera som to dospávala a tak som si našla čas až dnes :)

No našla som si ho naozaj dosť, pretože kapiola má viac ako 2100 slov, takže WOAH!!

Dúfam, že sa bude páčiť a že ma znova obdaríte 17 KOMENTÁRMI!! Wau, skoro som zomrela. Ste úžasné! Naozaj. Veľmi. Ďakujem.

Venujem každému, kto komentoval.

Love u

Puppy.




Zayn vybehol z domu bez toho, že by odpovedal na Meganine otázky, ktoré na neho kričala. Chcela len vedieť, čo sa stalo a kam sa tak ponáhľa, no nemal čas. Všetko čo videl, bol Niall.

Cestou k baru, kde už mnohokrát bol s Niallom či bez Nialla, si predstavoval len tie najhoršie možné situácie, ktoré sa mohli Niallovi stať. Nemyslel na nič pozitívne, akosi nemohol. Vlastná myseľ ho ubíjala a keby nedržal voland oboma rukami, pravdepodobne by si nimi ťahal vlasy od frustrácie a hnevu, ktorý pociťoval. Ako sa niekto mohol dotknúť tak nevinného Nialla? Ako mu mohol niekto sakra ublížiť!?

Zayn však akosi pozabudol, že on sám mu strelil facku, ktorá ich viac- menej rozdelila.

V tom momente však videl len niekoho, kto ublížil jeho Niallovi. Chcel vlastnými rukami ublížiť každému, kto sa ho v ten večer dotkol.

Keďže dorazil k baru krátko pred jednou hodinou ráno, šte stále bolo vo vnútri veľa ľudí, cez ktorých sa musel nejako pretisnúť. Šlo to, no ťažko. Navyše, medzi toľkími ľudmi nevedel nájsť smer k toaletám. Až po niekoľkých minútach sa mu podarilo nájsť úzku chodbu plnú skupiniek ľudí s pohármi či fľašami v rukách, ktorý hľadali trochu tichšie miesto na porozprávanie sa. Aj cez nich sa však musel Zayn dostať a to mu zabralo ďaľšie minúty.

"Niall!" vyhŕkol, keď otvoril pánske toalety. Na zemi boli lesklé konfety, ktoré boli prilepené na zem z rôznych dovodov, o ktorých Zayn ani len nerozmýšľal, alebo skôr nechcel.

Alfa sa poobzeral okolo, no nikde blondieho nevidel. Oči sa mu rozšírili od čírej hrôzy. Čo ak ho niekto uniesol? Čo ak ho už nenájde? Čo ak-

"Zayn?" ozvalo sa z jednej z mnohých zatvorených kabíniek. Zayn sa okamžite na tú jednu, z ktorej vyšiel hlas pozrel.

"Áno, kde je Niall?"

Nastalo ticho a po pár sekundách sa ozvalo potiahnutie zamykania na kabínke, na čo sa v kabínke ukázal muž, ktorý jednou rukou držal kabínku otvorenú a druhou ledva sediaceho Nialla.

Zayn zhrozene zalapal po dychu, no okamžite pribehol ku chlapcovi sediacom na toalete a zhoreze sledoval jeho doráňanú tvár.

"Oh, Niall."

Blondie mal pôvodne nasprejované vlasy dohora prilepené k spotenému čelu, oči zatvorené, akoby pokojne spal a opuchnutú spodnú peru, z ktorej mu musela tiecť krv.

"Má zranenia ešte niekde?" spýtal sa Zayn bez toho, že by sa pozrel na muža. Kľačal pred Niallom a oboma rukami ho držal za ramená.

"Myslím, že si krv z pery rozmazal po tvári aj pomocou sĺz a tak sa mu dostala aj na ruku a rukáv trička."

☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾Kde žijí příběhy. Začni objevovat