Megan, odetá v čiernom sledovala Damiena v bielom laborátornom plášti. Nerozumela, čo tam robí. Doteraz žila s pocitom, že je jej Damien v Amerike a študuje na vysokej.
"Čo t-"
"A vy ste kto?" prehovoril druhý muž. Harrymu prišiel z diľaky povedomý, no spoza nich svietilo svetlo a tak im nevidel do tvárí.
Megan sa na neho pozrela a odhodlane nadvihla bradu. "Som snúbenica Zayna Malika, syna Akshaje Malikovej," prehovorila bez toho, že by sa v jej hlase ozvalo zaváhanie. Vedela tak dokonale klamať, až to Harryho vystrašilo. Obzrel sa za seba, kde si akurát Zayn nohou nadvihol v náručí Nialla, ktorého už dlhšie držať nevládal, no snažil sa ignorovať bolesť v rukách a Niallovo horúce telo, ktoré bojovalo proti injekcii, ktorú mu dali.
Damienovi sa rozšírili oči, čo Megan ignorovala, aj keď by ho najradšej objala a privoňala si k jeho vôni, ktorá aj keď už nebola vôňa alfy, no bol to Damien.
"A čo tu robíte?" spýtal sa muž, ktorý si očividne nevšimol postavy o niekoľko metrov za Megan.
"Prišla som za Akshajou," prehovorila.
"Nie je tu. A navyše, nemáte tu čo hľadať."
Megan toho muža, alebo skôr chlapca, prebodla nahnevaným pohľadom. Nerada sa povyšovala, no nemala ani rada, keď jej niekto rozkazoval. A už vôbec nie niekto, kto je omega a povyšuje sa nad betu či alfu.
"Len som za ňou prišla," precedila cez zatnuté zuby, pričom zaťala ruky do pästí.
"Ako som povedal, nie je tu," prehovoril znova a podišiel k Megan bližšie, než by sa jej páčilo. Nebola nízka, no ten chalan ju prevyšoval. Akoby sa pozeral na malé mača, ktoré by najradšej skopol z cesty, pretože nemal naň náladu.
"Mark to nie j-"
"Buď ticho, Damien," prerušil ho chalan. "A vy, slečna, opustite budovu," povedal ráznym tónom.
Megan si premietala v hlave možnosti, no nič jej nenapadalo. Niall je vo vážnom stave a aj keď nebola jeho alfa, cítila, že s ním nie je niečo v poriadku. A to bola od neho niekoľko metrov. Louis potrebuje taktiež ošetriť a... zrazu sa mala chuť zrútiť k zemi. Dostali sa tak ďaleko, tak blízko k východu a teraz tu stoja, bezbranný.
"Choďte," prehovorila ticho, no vedela, že ju skupina za ňou počuje. Damien s Markom sa nechápavo zamračili na dievča pred nimi, no potom, keď počuli niekoľko krokov, odtrhli od nej pohľad. Naskytol sa im pohľad na skupinu piatich ľudí, ktorí sa rútili ich smerom - k východu.
"To sú omegy!" vykríkol Mark a rozbehol sa k pultu, ktorý slúžil asi ako recepcia, pretože tak vyzeral. Avšak Megan sa za ním rozbehla a skočila mu na chrbát. Mark vrazil do pultu a spadol spolu s Megan na chladnú podlahu. Obaja nemali žiadne skúsenosti v boji, no Mark bol muž a tak ľahko Megan zo seba zhodil, pričom ju odhodil k stene, kde si udrela hlavu, nie však dosť silno na to, aby stratila vedomie.
"Megan!" skríkol Harry, ktorý stál medzi dverami s Louisom pritlačeným k jeho boku. Megan vzhliadla a stretla sa s Damienovým pohľadom. Rošírili sa jej oči a srdce rýchlo bilo, keď na ňu mierila hlaveň nie veľkej, čiernej zbrane.
"Dam," zašepkala, sediac na podlahe s rukami za chrbtom, ktorými sa podopierala. Pomaly cúvala dozadu, no Damien šiel za ňou. V tvári mal šialený výraz, ruka, v ktorej držal zbraň, sa mu nekontrolovateľne triasla a ani jeho držanie tela, nebolo tak celkom v poriadku. Celý sa triasol, akoby zvádzal v hlave súboj sám so sebou.
"Dam," prehovorila pevnejšie Megan, aj keď sa bála. Nie len, že sa bála o svoj život, o ktorom zrazu nemohla rozhodovať, bála sa aj o piatich chalanov, ktorí nečinne stáli vo dverách, čomu tak celkom nerozumela. Chcela, aby čo najrýchlejšie odišli, aj keby ju to malo stáť život.
ESTÁS LEYENDO
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanficPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...