~ 30

1.6K 154 6
                                    

Harry sedel na nepohodlnej bielej stoličke s lakťami na stole, pričom si rukami podopieral hlavu. Blízko tváre mu svietila lampa, no na ostré svetlo sa nesústredil. Nohy pod stolom mal vystreté a preložené cez členky. Mal na sebe Louisov sveter, ktorý mu bol síce na rukávoch malý, no vonial ako jeho omega a tak ho odmietal vyzliesť.

Miestnosť bola nudná. Pripomínala mu miestnosť, v ktorej vypočúvali zločincov v kriminálkach, ktoré niekedy zazrel v televizii. Oproti nemu bola prázdna stolička a o niečo ďalej sklo. Jedno obrovské sklo, cez ktoré videl do druhej miestnosti.

Zatiaľ len sedel. A tak to aj malo ostať, pokým nedostane signál. Potom mohol prejisť k tomu sklu a prizerať sa bez toho, že by o tom niekto vedel.

O pár minút, počas ktorých sa Harry pozeral pred seba, ponorený do jeho myšlienok, sa zhasla lampa vedľa jeho tváre a to bolo znamenie, že do vedľajšej miestnosti vstúpili dve osoby. Komisár McSeve, ktorý vyšetroval aj autonehodu Nialla a Louisa. A Akshaja Malik.

Harry zaťal ruky v päste a priblížil sa ku sklu. Našťastie ho z druhej strany nebolo vidieť, pretože Akshaja sedela čelom k zrkadlu, na ktoré sa chvíľu pozerala s prižmúrenými očami.

"Povedzte svoje meno," prehovoril prísne komisár.

Akshaja pregúľala očami. "Akshaja Marie Malik."

Komisár prikývol a posadil sa na stoličku, oproti žene v obyčajnom čiernom tričku, legínach a vlasoch v dokonalom drdole. Stále z nej sršala elegancia, aj keď bola obvinená z únosov, vrážd a pokusoch na ľuďoch.

"Pred niekoľkými mesiacmi sa vydal pán Tomlinson s pánom Horanom autom pána Stylesa do mesta. Nanešťastie mali autonehodu, po ktorej museli byť obaja prevezení do nemocnice. Pri vyšetrovaní sme zistili, že boli prerezané brzdové káble. Hlavná podozrivá ste vy," povedal McSeve, uprene sa pozerajúc do hnedých očí ženy.

"Nemáte žiadne dôkazy," prehovorila pevne.

"Na mieste činu ste nechali svoje rukavice v domnení, že budete v bezpečí. Našli sme na jednej z rukavíc váš vlas."

Akshaja sa na Harryho prekvapenie nahlas rozosmiala. "To je absurdné. Sme azda v nejakej kriminálke. Rukavice mohli byť moje, možno aj vlas, no ste si istý, že som to urobila ja?"

McSeve sa oprel a so založenými rukami sa pozeral na osobu pred ním. Vyzerala ako príjemná, slušná a inteligentná žena. Keby nevedel, čo urobila, považoval by ju za silnú a úspešnú ženu. Bola to však skazená, prefíkaná a zlá osoba, ktorú chcel zavrieť na čo najdlhšie za mreže.

"Chcete tým niečo povedať?"

"Áno. Nebola som v tom sama, komisár. Mala som komplicov, ktorí ma poslúchali ako pes svojho pána. Nemám čo stratiť ani získať a preto vám poviem, že tie brzdy prerezal Damien Cam. Čo som povedal, to urobili. A preto boli moji poskoci Damien a Mark."

"Mark Dalle?"

"Presne ten," povedala s úškrnom. Harrymu z toho výrazu prešiel mráz po chrbte. Pochyboval, že tá žena bola v poriadku.

"Dobre," povzdychol si McSeve a položil si lakte na stôl. Ruky si spojil pod hlavou, čím si ju podoprel. "Takže sa priznávate aj k únesu viac ako štyridsiatich ľudí, medzi ktorích patria aj Payne, Tomlinson a Horan?"

Akshaja pregúľala očami. "Áno. No všetko bolo v záujme vedy. Nemôžem za to, že to niektorí z nich nerobili dobrovoľne."

Harry mal chuť rozbiť to sklo, tú bariéru, ktorá ho od neho delila, a vraziť jej, či to bola žena alebo nie. Rozprávala tak pokojne, ako keby hovorila o tom, že zobrala svoje deti na prechádzku. Akoby to bolo niečo normálne, morálne a hlavne zdravé. No všetko to bol pravý opak. Na každom z nich to zanechalo psychickú stopu, jazvu, na ktorú nezabudnú len tak ľahko. Najmä Louis a Niall.

☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾Where stories live. Discover now