[A/N] Sooo, double update bol, lenže wattys je môj nepriateľ a povedal si, že zverejní len štvrtinu kapitoly, aby ma nasral -_- sorrynotsorry
Tak a ja som to zistila až ráno, keďže som hneď šla spať. Trapas.
No máte tu napísanú zbrusu novú kapitolu, keďže mi aj to napísané vymazalo. Fuck that. Dnes bude na 100% TPA alebo ďalšia kapitola IWAKUYC :) napíšte si, čo by ste chceli radšej.
The Paper Airplane
alebo
I was s King under your Control
update?
Love u a lot
puppy.
Malik Enterprises.
Dve slová, ktoré jasne ukazovali, čo čaká Zayna v budúcnosti. Aj keby nechcel, jednoducho ho otec posadí na riaditeľskú stoličku a Zayn sa mohol doslova aj na hlavu postaviť. Proste bol budúci riaditeľ rodinnej firmy, koniec.
Čiernovlasý alfa sedel v jedálni veľkej rodičovskej vily. Pohľad mal uprený do taniera a vydličkou sa pohrával s mäsom a ryžou. Akosi nemal chuť na jedlo, ktoré musel jesť v prítomnosti ľudí, ktorích videl prvýkrát v živote.
"Zayn, nechutí ti?" spýtala sa cez celý stôl jeho matka, čím upriamila na tichécho muža pozornosť celého stola.
"Uh, necítim sa dobre, to preto," zaklamal Zayn.
Akshaja, Zaynova matka, sa hrane usmiala, pričom si pomaly strčila do úst vydličku, nespustila pri tom zo Zayna oči.
"Myslela som si, že pôjdeš Megan ukázať dom, možno aj záhrady," prehovorila znova.
Zayn odvrátil pohľad od matky a pozrel sa na dievča, sediace oproti. Nevyzeralo o nič šťastnejšie, že tam sedí, než Zayn.
"Možno by som mohol."
"Tak choď ak si dojedol," povedala Akshaja a kývla mu, že môže odísť od stola. Zayn bez slova prikývol, podišiel k Meganinej stoličke a umelo sa na ňu usmial, čo mu dievča oplatilo.
V tichu kráčali obrovskými záhradami a obdivovali krásu kvitnúcich stromov.
"Vieš," začalo dievča s blond vlasmi, "vidím, že nie si nadšený, že musíš so mnou tráviť čas. No ak ťa to poteší, ani ja neskáčem od radosti."
Zayn sa na ňu na okamih pozrel, potom znova upriamil pohľad na kamenný chodník, ktorého koniec nebolo medzi sadmi stromov vidieť. "Ty si nemusela opustiť milovanú osobu. Nemusela si sa vzdať puta." Zayn sa na ňu prekvapene pozrel, keď sa začala smiať. "Na tom nie je nič smiešne," povedal chladným hlasom.
"Ver mi, že ja som si prešla oveľa horším peklom ako ty. Musela som odkopnúť môjho snúbenca a pri tom mu klamať. Pri pretrhávaní puta prišiel o Alfa časť duše a teraz ma nenávidí viac ako kohoľvek či čokoľvek na svete."
"To o tej nenávisti máme spoločné. Môj omega ma tiež nenávidí."
"Tvoj omega," povedala s uchechtnutím. "Aspoň omegou ostal."
"Čo si mu povedala?"
"Komu? Damienovi?" spýtala sa, no keďže Zayn nevedel, ako sa volal jej Alfa, pokračovala. "Keďže mi rodičia nikdy Damiena neschvaľovali, pretože pracoval ako taxikár, len som čakala, kedy to príde. Ani som im nepovedala, že sme sa zasnúbili. No a jedného dňa prišli rodičia a povedali, že sa sťahujeme zo štátov do Británie. Nemohla som mu podla nich, povedať nič o tom, že prečo odchádzame. Jednoducho som si musela vymyslieť, že ho už neľúbim. Bez slova som odišla z nášho bytu s jednou krabicou mojich vecí a ani som sa za ním neobzrela, aj keď na mňa medzi dverami volal. Videl by moje slzy a to by som nemohla dopustiť, nepustil by ma nikde ak by videl, že váham. Domyslel by si, že za všetko môžu moji rodičia."
YOU ARE READING
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanfictionPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...