it's just hard |no update|

1.4K 80 6
                                    

Ako upozornenie uvediem ako prvé to, že to píšem v posteli, v pyžame a na mobile. Neručím za chyby, ale to aj keď píšem na pc.

Tak.
Keď som si prezerala nejaké profily cz/sk autoriek, zistila som, že je v poslednej dobe veľmi ťažké uspieť na wattpade. Alebo... Správny výraz by mal byť 'preraziť'. Je to preto, že nás je akosi zrazu veľa o.O . Keď som začínala, na sk/cz wattpad scéne nás bolo veľmi málo. A zrazu sú nás stovky.
Jasné, ľahké je písať niečo nové na rozbehnutom profile.
Teraz nechcem naznačiť že mne to ide ľahko. A hovorím, nejde mi to ľahko. Musím si premyslieť čo uverejním aby som si udržala a prilákala čitateľov, nie ich odradila a znechutila.
A tak by som chcela dať priestor autorkám s minimom prečítaní a hlasov.
Ja som s Tam začínala na našom novom profile z nuly a pomohol mi tento dobre rozbehnutý profil, na ktorom som kde možne zdieľala naše meno a story.
A tak sa konečne dostávam k pointe celého tohoto "bla bla bla".
Ak máte profil, ktorý je v začiatkoch a rozhodli ste sa písať, mám pre vás ponuku :)
Bude to akoby súťaž alebo niečo také. Napíšte do komentárov alebo do správy na môj profil.
Tak
začneme.

• Pošli mi (alebo napíš do komentáru) názov tvojej story.
• Napíš mi o aké shippovanie ide (môže byť larry, narry, niam, ziall, cake, lashton, zerrie ... Iné... )
Ak ide o nejakú fikciu alebo dielo s tvojími vlastnými postavami, pošli tiež :)
• Ak chceš, môžeš mi napísať niečo o tvojej story a aké sú tvoje ciele do budúcnosti s tvojou story (koľko by si chcela mať pozretí, komentárov..)
• Môžeš ma požiadať o co-working (co-writing) ako som to mala s Tam, s ktorou som písala Blame. Pokojne s tebou niečo napíšem, ak bude nápad a čas. A samozrejme aj talent :)
• Pokojne mi napíš len o cover, ak sa ti tie moje páčia, urobím aj tebe (v tom prípade je nutné napísať obsah príbehu alebo aspoň pointu :))
• Musíš mať aspoň jednu kapitolu tvojho príbehu zverejnenú :)
• Po prečítaní tvojej story ťa budem zdieľať na profile UghShine a v každej story ktorú aktuálne píšem na mojom vlastnom profile. Možno do tohto projektu zapojím aj UghTamm ktorá už je tiež vysoko na wattpade. Samozreje to musí mať úroveň a musí to čitateľa (mňa) zaujať :) nebudem zdieľať príbehy z chybami, či jedno strannou kapitolou, ktorá ma vôbec neupúta
• Ak máš nejaký nápad a nevieš čo s ním, pretože ti písanie nejde alebo nemáš na to jednoducho čas, môžeš mi napísať, ja ti s tým pomôžem a možno by bol z toho co-work alebo jednodielovka práve s tvojím menom vo venovaní :)
• No a ako posledný bod, napíš mi tvoje meno (alebo prezívku) lebo bude zvláštne ťa volať napr. oblačik56 a samozrejme aj tvoj vek :) aby som vedela čo od autorky očakávať :)

A nehanbite alebo nebojte sa mi napísať, ja vás nezbijem.

Projekt však nie je len pre začínajúcich, môže mi napísať aj ten, kto už začal, ale chce viac.

Ak chcete poradiť, poradím. Tiež som nejako začínala.

Dúfam že niekomu pomôžem a že sa toto nestratí bez povšimnutia po tom, čo si to niekto len prečíta a odíde. Možno ty máš super story ktorú obchádzajú kvôli tomu, že má málo pozretí.

A keďže ja čítam len anglické ffky, bude to aj pre mňa akási výzva :))

Tak šup, dám tomu mesiac a potom túto poznámku mažem, tak nech to niekomu prilepší :) ❤

Love u
Puppy.

☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾Donde viven las historias. Descúbrelo ahora